Traversata di a Stazione Ferroviaria di Eskişehir ùn hè micca soddisfatta di Impalement

U Passu di a Stazione Eskişehir ùn era micca abbastanza: u prughjettu di u passaghju di Eskişehir di TCDD hè ancu inclusu in i cunti 2012 chì seranu discututi in u Parlamentu u mese prossimu. Sicondu a Court of Accounts, una offerta di 10 mila lire hè stata per 389 struts (pile support), ma 922 milioni di lire hè stata pagata à a cumpagnia vincitrice per 15.9 struts.
Ci hè ancu un schedariu interessante trà i cunti di u 21 per esse discutitu in a Cummissione di l'Ecunumia Statale (SOE) di u PARLAMENTU u 2015 di ghjennaghju di u 2012. Sicondu u schedariu, chì hè ancu riflessu in i rapporti di a Corte di Conti, a Republica di Turchia State Railways (TCDD), chì hà finitu l'offerta per 10 pile da esse aduprate in u scopu di u Prughjettu di Passage di a Stazione Ferroviaria di Eskişehir per 389 mila 720. lire, hà sappiutu compie u travagliu cù 922 pile per 15 milioni 982 mila 523 lire.
U rapportu di u 2012 di a Corte di Conti, chì hà esaminatu l'offerta per u strut (supportu, contraffortu) utilizatu per sustene e pile bored, hà cunsigliatu un esame è, se ne necessariu, una investigazione. A Corte di Conti hà rimarcatu chì, malgradu l'avvertimenti di e cumpagnie participanti, chì i 10 "struts" dumandati da TCDD seranu insufficienti, u scopu di l'offerta ùn hè micca cambiatu, è un costu di 1 per centu di u prezzu di u cuntrattu hè aumentatu à 28 per centu. .
A FABRICA AUMENTATA À 922
Un costu di 30 milioni di lire era previstu in u cuntrattu per tuttu u prughjettu di l'infrastruttura di u Passaghju di a Stazione Ferroviaria di Eskişehir à u 2013 di ghjugnu 57.2. Tuttavia, 12.7 milioni di lire sò stati spesi nantu à u prugettu, senza IVA, cù una diferenza di 69.9 milioni di lire.
Dopu avè esaminatu u cuntrattu, i so annessi è i rapporti di pagamentu di u prugressu, hè statu capitu chì a diferenza di prezzu era duvuta à u rapportu di pagamentu di u prugressu numeru 53. In questu rapportu, hè statu nutatu chì l'offerta di strut hè stata cumpletata per 10 unità è un totale di 389 mila 725 lire, ma 17 più struts sò stati acquistati per 49 mila 912 lire ognunu.
U pagamentu hè statu appruvatu da u Cunsigliu di Inspezione TCDD in una lettera mandata à u Dipartimentu di Custruzzione Ferroviaria datata u 14 di ghjugnu 2013. Cusì, invece di 389 mila 725 lire, hè statu fattu un pagamentu tutale di 15 milioni 982 mila 524 lire.
L'OFFERTA ùn hè micca REALISTICA
IN U RAPPORTU, hè statu nutatu chì u numeru di struts utilizati cum'è elementi di supportu tempuranee in a custruzzione di l'Infrastruttura di Passaggio di a Stazione Eskişehir, chì hè stata messa à l'offerta da u Dipartimentu di Strada di TCDD, era previstu cum'è 400 in u prugettu, ma questu hè stata inspiegabilmente ridutta. à 10 durante a fase di offerta. In u rapportu di a Corte di Conti, u rapportu di a Corte di Conti hà dichjaratu: "Ùn andava à l'offerta cù quantità realistichi, cusì aumentendu u rapportu di u costu di strut pose à u prezzu di u cuntrattu da 1 per centu à u principiu à 28 per centu in a pratica, di novu. ùn finiscinu micca i trasferimenti di l'infrastruttura è a superstruttura è i numeri di linea prima di l'offerta, chì portanu à aumenti significativi di u travagliu, cambiamenti maiò di u prughjettu è cambiamenti maiò di u prughjettu dopu à l'offerta. è, se ne necessariu, investigatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*