Perforazione orizzontale per l'acque superficiali di a stazione ferroviaria di Izmit

Perforazione orizzontale per l'acqua di a superficia di a stazione ferroviaria di Izmit: a Direzzione Generale ISU di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli custruisce una linea d'acqua pluviale cù perforazione horizontale per caccià l'acque superficiali di l'area trà a Stazione Ferroviaria TCDD Izmit è a Direzzione Centrale di Kocaeli.

A causa di a bassa elevazione in l'area trà a Stazione Ferroviaria di Izmit è a Banca Centrale, i pozzi si formanu ogni volta chì pioveva. A Direzzione Generale ISU, chì hà preparatu un prughjettu per cullà l'acqua di a superficia di sta regione, chì si trova à l'uscita di l'autostrada D-100, hà iniziatu u travagliu pocu fà.

U travagliu di perforazione orizzontale chì deve esse realizatu trà u Bancu Centrale è Izmit Marina hè realizatu sottu à u mare à minus 80 elevazione in l'area di a Marina di a Strada Salim Dervişoğlu. In u scopu di u travagliu in corso sottu à i binari di u trenu, un totale di 800 metri di perforazione horizontale serà realizatu cù un tubu di cimentu armatu di diametru 61 mm.

Cù a fine di u travagliu, chì duverà un mesi è custarà 170 mila TL, l'acqua di piovana in a regione serà cunnessa à a linea di l'acqua di tempesta in a zona di Marina. In questu modu, i pozzi in l'area di a Stazione Ferroviaria è a Banca Centrale seranu impedite ogni volta chì ci hè a pioggia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*