Apertura di u ponte in Gaza

Apertura di u ponte in Gaza: U ponte principale chì cunnetta u nordu è u sudu di a striscia di Gaza palestinese hè statu inauguratu, u Ministeru di i Travaglii Pùblici è di l'Insediamenti Palestiniani, in cuuperazione cù l'Agenzia di l'ONU per i Rifugiati di Palestina (UNRWA), hà inauguratu u ponte chì cunnessa u nordu è u sudu. di a Striscia Palestiniana di Gaza.
A cerimonia d'apertura di u Ponte di Gaza di Wadi Palestina, situatu nantu à a strada Salahaddin in u centru di Gaza, hà assistitu u Ministru di i Travaglii Pùblici è di l'Insediamentu Mufid al-Hasayine, u direttore di l'UNRWA Palestina Gaza Robert Turner è i funzionari di u guvernu palestinese.
Parlendu à a ceremonia d'apertura, Hasayine hà dettu: "Oghje, avemu inauguratu una strada assai impurtante chì cunnetta u nordu di a Palestina Gaza à u sudu, finanziata da u Cunsigliu di Cooperazione di u Golfu (GCC) è custruita sottu a tutela di l'UNRWA".
Dichjarà chì i travaglii di custruzzione di u ponte pigliò più di 1 annu, Hasayine hà dichjaratu chì u mutivu per quessa chì i travaglii pigghiaru tantu tempu era chì Israele hà impeditu l'ingressu di materiali di custruzzione in Palestina Gaza.
Hasayine hà nutatu chì u Ponte di Gaza di u Wadi Palestina serà unu di i modi più trafficati per u muvimentu di e merchenzie è di e persone è finisce u trafficu in Salahaddin Street.
Turner hà ancu espresu a so satisfaczione cù l'apertura di u ponte, a custruzzione di quale hà pigliatu più di un annu per l'incapacità di entre in i materiali di custruzzione.
Dichjarà chì u ponte in quistione hè unu di l'esempii chì mostranu chì l'UNRWA hà mantenutu a so prumessa à Palestina Gaza, Turner hà ricurdatu chì anu custruitu 30 strutture per l'immigranti palestinesi l'annu passatu.
Turner hà dettu ancu chì cuntinueghjanu à aiutà i Palestiniani chì e so case sò state distrutte in l'attacchi israeliani.
Durante l'attacchi israeliani di 7 ghjorni à Gaza, in Palestina, u 51 di lugliu, 2 mila 159 persone anu persu a so vita è più di 11 mila persone sò stati feriti. In l'attacchi, 17 200 case, 73 moschee è 24 scole sò state completamente distrutte è millaie di edifici sò stati danni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*