U sognu di i paisani di un ponte hè diventatu realità

U sognu di i paisani di un ponte seculu hè diventatu realità: u desideriu di i paisani per un seculu hè finitu, grazia à u ponte sospesu custruitu in u paese di Haci Mehmet cù i sforzi di u guvernatore di u distrittu di Hizan Sedat İnci. İnci "U paese ùn hà micca ingressu altru ch'è l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. I paisani è l'arbureti eranu da l'altra parte di a valle. I citadini custruianu ponti ogni annu cù i so propiu mezi, ma perchè era inestabile, l'inundazione si portava.
U sognu di un ponte di centu anni di i citadini chì campanu in u paese di Haci Mehmet in u distrittu di Hizan hè diventatu realità.
I citadini chì vivenu in u paese di Hacı Mehmet, à 20 chilometri di distanza da u centru di u distrittu, anu dumandatu à l'uffiziu di u guvernatore di u distrittu per custruisce un ponte sopra u flussu per ghjunghje à i terreni agriculi.
U guvernatore di u distrittu Sedat İnci, chì hà visitatu u paese è hà vistu l'angoscia affrontata da i citadini, hà datu struzzioni per a custruzzione di un ponte à u paese di Hacı Mehmet da u bilanciu di l'Unione per u Serviziu à i Villages (KHGB).
Dopu chì i sperti anu decisu chì u ponte, chì serà utilizatu solu da i pedoni, seria sospesu, postu chì ùn ci era micca strada di veiculi, u sognu di i paisani di un ponte per un seculu hè diventatu realità.
In una dichjarazione à u currispundente di l'AA, u guvernatore di u distrettu İnci hà dettu chì sò felici di cumpiendu u so desideriu secularu cumpiendu e richieste di i citadini di u paese di Hacı Mehmet per un ponte sospesu.
Enfatizendu ch'ellu hè fieru di rializà un tali investimentu dopu à parechji anni, İnci hà dichjaratu chì cum'è l'Unione di u Serviziu di u Village, anu custruitu un ponte sospesu di 52 metri di lunghezza è 3 metri di larghezza in u paese.
Indittendu chì ci sò 70 paesi è 120 caserie in u distrittu, İnci hà dettu:
"Cum'è KHGB, avemu furnitu diversi servizii infrastrutturali à 2014 paesi in 29. Da quandu avemu ghjuntu à Hizan, i nostri citadini, in particulare in u paese di Hacı Mehmet, eranu ghjunti parechje volte cù i capi è trasmettenu e so dumande per custruisce un ponte. A dumanda di u paese di Hacı Mehmet pareva una dumanda ordinaria. Avemu visitatu u paese è vittimu l'angoscia è a lagnanza di i citadini. Avemu datu struzzioni à u nostru direttore KHGB è hà dettu chì u travagliu deve esse fattu rapidamente. U paese hà centinaie d'anni. Hè stata custruita da un latu di a valle. U paese ùn hà micca ingressu altru ch'è l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. I paisani è l'arbureti eranu da l'altra parte di a valle. I citadini custruianu un ponte ogni annu cù i so mezzi, ma perchè stu ponte era instabile, era inundatu.
- "U paese induve ùn pudete andà ùn hè micca u vostru"
Spieghendu chì i paisani facenu u so megliu per elevà u so standard di vita è risolve i so prublemi, İnci hà cuntinuatu cusì:
"U paese induve ùn pudete andà ùn hè micca u vostru. Accettamu sta parolla cum’è u nostru mottu è pruvemu à vede i prublemi è i bisogni di a ghjente chì campa in l’insediamenti ghjunghjendu quant’è pudemu à tutti i nostri paesi è à i borghi più remoti. U nostru travagliu hè sempre in questa direzzione. U nostru paese Hacı Mehmet hè unu di i nostri paesi più remoti. Hè un paese assai difficiuli di ghjunghje, assai luntanu da u centru di u distrittu. Ùn pudemu micca stà cù i prublemi quì. Semu felici per noi stessi. A fonte di a nostra felicità cum'è l'autorità lucale hè a felicità di i nostri citadini. Avemu cumpiendu a brama seculare di sti paisani è simu assai cuntenti chì questu ci hè statu cuncessu.
- "U ponte unisce u paisanu à a vita"
Hacı Mehmet Village Headman Davut Derince hà dettu ancu chì u sognu seculu di i paisani hè diventatu realità cù u ponte, aghjustendu chì u ponte di sospensione custruitu nantu à u flussu trà u paese è i terreni agriculi cunnetta i paisani à a vita.
Derince hà dettu: "Ùn avemu micca un ponte per 100 anni, avemu avutu assai difficultà. U nostru giardinu è a terra eranu da l'altra parte di u flussu. Ogni annu, l'inundazioni pigliavanu i ponti chì avemu custruitu cù l'arburi ogni annu cù i nostri mezzi. Avemu dumandatu à l'uffiziu di u guvernatore. Hanu custruitu un ponte per noi. Vogliu ringrazià u guvernatore di u distrittu İnci, chì hà cuntribuitu ", disse.
Orhan Derince, unu di i paisani, hà nutatu chì un ponte assai bellu hè statu custruitu in u so paese è hà dettu ch'elli avianu dumandatu u ponte per anni, ma e so dumande ùn anu micca cumpiitu.
Dicendu chì u ponte ch'elli custruivanu cù i so propiu mezi hè statu spazzatu da l'acqua di inundazione, soprattuttu in a primavera, quandu a quantità di l'acqua in u rughjonu hà aumentatu, Derince disse: "Mentre avemu attraversà i nostri animali, alcuni sò cascati l'acqua è perìu. Quist'annu, u nostru guvernatore di u distrittu hà intesu a nostra voce è un bellu ponte hè statu custruitu in u paese. Avemu sopravvissutu à sta prova. Vogliu ringrazià İnci è tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*