Offerta di tariffu per stop à IETT

Offerta di tariffu per fermata à IETT: Lasciate applicà i tariffi secondu u numeru di fermate in IETT è Bus Publici "Kösedağı da CHP hà presentatu una pruposta chì alleviaria parzialmente i citadini di Istanbul: "Una tarifa deve esse applicata secondu u numeru di fermate. in IETT è Bus Publici ". A decisione serà presa da u presidente Topbaş ...
In a so mozione, Kösedağı da CHP hà dettu à u presidente İBB Topbaş: "U sgiò sindaco Kadir Topbaş duveria lascià a so vittura ufficiale è cullà in l'autobus à a sera di ogni ghjornu cù un veiculu dissimulatu è viaghjà in ogni strada chì vole. Per prevene a lagnanza ecunomica di i citadini, applicà a tarifa tariffa secondu u numeru di fermate applicate in i metrobus à l'IETT è à l'autobus publichi ", hà suggeritu è ​​cunsigliatu.
U caosu di u trafficu in Istanbul, l'autobus chì ùn sò micca ghjunti à tempu; trascuratu, inquinandu l'ambiente, pigliendu i passageri sopra à a so capacità, purtendu brevemente i prublemi è i prublemi di Istanbulites à l'agenda di l'Assemblea IMM cù una dumanda scritta preparata da elli è leghje oralmente in l'Assemblea IMM. Kadıköy Mesut Kösedağı, Membru CHP di a Municipalità è di l'Assemblea IMM, hà fattu suggerimenti è raccomandazioni à u presidente IMM Kadir Topbaş è hà fattu e seguenti dumande:
"Pensate d'utilizà a tarifa tariffaria nantu à l'autobus, secondu u numeru di fermate applicate in i metrobuses, per aumentà l'usu di i veiculi di trasportu publicu è per prevene a vittima ecunomica di i citadini?
Per esempiu, nantu à una linea cù 50 tappe, i passageri chì ghjunghjenu à a prima tappa o à a 45a tappa paganu a stessa tarifa. Questu face chì i citadini ùn preferiscenu micca l'autobus per distanze brevi. Pensate di fà riduzzione di tariffu in u trasportu publicu quandu u trafficu hè relativamente calmu? Avete identificatu è currettu alcune fermate di metrobus chì sò difficiuli di ghjunghje, avè un gran numaru di distanze di caminu è scale? Quante ammende avete datu à i veiculi chì sò trascurati, inquinanu l'ambiente, è piglianu i passageri sopra à a so capacità, in particulare quelli chì appartenenu à Bus AŞ? Pensate à aghjunghje voli supplementari à e linee cù alta capacità di passageru, chì sò pieni ogni ora? Quantu di i cunduttori IETT chì sò stati lagnati da i citadini à u White Desk, chì punizioni avete datu?
A l'assemblea di u Novembre 2014 di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), i Membri CHP di l'Assemblea IMM Mesut Kösedağı, Soydan Alkan, Deniz Erzincan, Uygur Çakmak, Ahmet Temurlenk, Ülkü Koçer è Murat Tezcan sò stati presentati à l'IMM Prency Asse. numinatu à l'unanimità à a Presidenza. pruposta di dumanda scritta riferita :
À a Presidenza di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul;
Signor Presidente, onorevoli parlamentari :
Oghje, u calvariu chì passamu quandu passemu u tempu andendu da un locu à l'altru in Istanbul hè diventatu leggendariu. U tempu persu in u trafficu porta à a perdita di i nervi è di carburante. Vogliu dichjarà chì saria cuntentu di viaghjà cù u sgiò sindaco Kadir Topbaş, s'ellu abbanduneghja a so vittura d'uffiziu è usa un veiculu disfrazatu à a sera di ogni ghjornu, nantu à una strada ch'ellu sceglie, s'ellu hè d'accordu. Mi piacerebbe piglià l'autobus è viaghjà cù Topbaş nantu à a linea 11ÜS (Üsküdar-Sultanbeyli) una mattina.
Sicondu a ricerca "Indagine di Trasportu è Trafficu in Istanbul" realizata da l'Università Bahçeşehir, u tempu unicu per stà in u trafficu hè di circa 50 minuti. Se aghjunghjemu a strada di ritornu à questu, passemu circa duie ore in trafficu in un ghjornu, se paragunemu questu cù a nostra speranza di vita, una persona chì vive in Istanbul è conduce per 40 anni passa circa 3 anni in u trafficu. Oghje, hè assai impurtante incuragisce u trasportu publicu per facilità u trafficu in Istanbul. Sicondu a stessa ricerca, u veiculu più preferitu in u trasportu publicu hè l'autobus cù u 21 per centu, seguitu da i minibuses cù u 12 per centu è u metrobus cù u 12 per centu. Di novu, in a listessa ricerca, u 46 per centu di quelli chì pensanu chì l'investimenti di trasportu da fà in i prossimi cinque anni furnisceranu una soluzione à u trafficu di Istanbul fermanu à a tarifa di 54%, mentre chì u XNUMX per centu restante ùn crede micca suluzione permanente.
Cari membri di u cunsigliu, hè u duvere di stu cunsigliu di risolve u prublema di trasportu, chì hè u prublema più grande di Istanbul è per quale avemu attribuitu circa 2015 per centu di u nostru budgetu 40, u tempu persu in u trafficu ùn hà micca un latu puliticu. In vista di queste determinazioni, per facilità u trafficu in Istanbul è incuragisce u trasportu publicu;
1- Per aumentà l'usu di i veiculi di trasportu publicu è per prevene a vittimizazione ecunomica di i citadini, pensate d'utilizà a tarifa di tariffu sicondu u numeru di stazioni applicate ancu in i metrobus ? (Per esempiu, i passageri chì imbarcanu in una linea cù 50 fermate à a prima tappa o chì si ghjunghjenu à a 45e ferma paganu a listessa tarifa. Questu face chì i citadini ùn preferiscenu micca l'autobus per distanze brevi.
2- Pensate di fà riduzzione di tariffu in u trasportu publicu quandu u trafficu hè relativamente calmu ?
3- Avete identificatu è currettu alcune fermate di metrobus chì sò difficiuli di ghjunghje, chì anu un gran numaru di distanze di caminu è scale ?
4- Quante ammende avete datu à i veiculi chì sò trascurati, contaminanu l'ambiente, è piglianu i passageri sopra à a so capacità, in particulare quelli chì appartenenu à Bus AŞ?
5- Pensate à aghjunghje voli supplementari à e linee cù alta capacità di passageru, chì sò pieni ogni ora?
6- Quantu di i cunduttori IETT chì sò stati lagnati da i citadini à u White Desk, chì punizioni avete datu finu à avà ?
Prestu a nostra pruposta à a Presidenza, cù i miei saluti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*