U rapportu di l'accidenti di trafficu di Konya 2014

U rapportu di l'accidenti di trafficu di Konya 2014: 2014 persone sò morti in accidenti di trafficu in 133. In l'accidenti, 986 persone sopravvivevanu cù ferite. In u 2014, u più altu nùmeru di accidenti hè accadutu in lugliu.
Ogni annu, millaie di citadini mori in accidenti di trafficu in Turchia. L'accidenti di trafficu anu cuntinuatu à piglià a vita ancu questu annu. Parechji citadini anu persu a so vita questu annu per trascuranza, velocità eccessiva è violazioni di e regule. Fighjendu l'accidenti in Turchia in l'ultimi anni, si vede chì 88% di i difetti sò causati da u cunduttore, 9% da u pedestrian, è u restu 3% da a strada, veiculu è passageru.
L'ACCIDENTI PIGLIU 133 VITE IN KONYA
Sicondu i figuri ufficiali, 2013 mila 161 persone anu persu a so vita è 306 mila 3 persone sò stati feriti in u risultatu di 685 mila 274 accidenti di trafficu fatali è feriti accaduti in Turchia in 829. In Konya, un totale di 2013 6 accidenti di trafficu sò accaduti in 450, è 135 persone anu persu a vita in questi accidenti. Sicondu una ricerca non ufficiale, 2014 persone sò morti in accidenti di trafficu in Konya in 133. Quasi 1000 persone scappavanu cù ferite in l'accidenti.
LUGLIU EXPLOSION ACCIDENTALE
L'aumentu di l'accidenti di trafficu in 2014 ùn hè micca passatu inosservatu. U più altu numeru di accidenti fatali hè accadutu in lugliu. In l'accidenti chì sò accaduti in questu mese, quandu a tampiratura era à u più altu, 25 vite sò persu, mentre chì 216 persone eranu ferite. Mentre chì ci era una alta densità di accidenti in i mesi di l'estiu, un accidentu in uttrovi rumpiu sta statistica. 45 persone anu persu a vita per via di u minibus pigliatu da u paese di Ortaköy in u distrittu di Akşehir di Konya, u paese di Atsuz è l'Aslı Mahallesi di Akşehir è chì portavanu 16 travagliadori ogni ghjornu chì andavanu à Gelendost per coglie mele.
ghjennaghju (8 MORTI 66 FERITI)
- A vittura, chì si n'andò fora di a strada nantu à l'autostrada Aksaray-Adana, hà vultatu è chjappà u TIR. I cunduttori di i dui veiculi sò morti in l'accidentu. Passendu à a strada opposta, a vittura s'hè lampata in a cabina di u TIR sottu a direzzione di Bestami Uzun. I cunduttori di i dui veiculi sò morti in u locu di l'accidentu. I corpi di i cunduttori sò stati purtati à a morgue di l'Hospital Statale Ereğli.
-Mamma è figliola si separanu in un accidente di trafficu. A mamma, u cunduttore di a vittura chì hà culpitu u camionu di granu da daretu, hè mortu in l'scena in Konya, mentre chì a so figliola di 13 anni hè stata salvata da i pompieri da u locu duv'ella hè stata chjappata è purtata à l'uspidale.
- A causa di u ghiaccio è di a nebbia, 15 camioni, 2 autobus è 4 vitture si sò scontru in Kulu Makası. Sicondu i primi determinazioni, 1 persona hè morta in l'accidentu è 28 persone sò state ferite.
FEBBRAIO (3 morti 38 feriti)
-Accidente di tram, 1 mortu. A donna chì vulia attraversà i rails in Konya hà persu a so vita in u risultatu di esse culpitu da u tram. In altri accidenti, 38 persone sò state ferite.
MARZO (10 morti 30 feriti)
- Un studiente universitariu di 20 anni chì hà pruvatu à saltà sopra e barriere invece di aduprà u passaghju pedonale per attraversà a strada hè statu uccisu da u camion. L'accidentu hè accadutu nantu à a strada Yeni Istanbul, in u distrittu di Selçuklu, in u distrittu di Bosnia-Erzegovina.
-U mutore di corsa hà pigliatu 2 vite. Una vechja chì vulia attraversà a strada in Konya hè stata culpita da un mutore di corsa. A vechja hè morta in u locu, è u mutore di a moto hè mortu in l'uspidale induve hè stata purtata.
- Accident in u cunvou elettorale di u Partitu AK : 1 mortu, 4 feriti. In l'accidentu di trafficu chì hè accadutu in u cunvogliu elettorale di u Partitu AK in Konya, 1 membru di u Seljuk Youth Branch hà persu a so vita è 4 persone sò ferite.
Un adulescente hè mortu in una corsa di motori. In u distrittu Ereğli di Konya, un adulescente di 18 anni chì presumibilmente correva cù i so amichi hà persu a vita sbattendu a barriera cù a so motocicletta.
A donna chì hè stata culpita da u tram hè morta. L'accidentu hè accadutu trà a fermata di tram Sakarya in Yeni Istanbul Street è a fermata di u Liceu Tecnicu. U tram, chì hà fattu a spidizioni Alaaddin-Campus, di quale Ramazan D. era un citadinu, s'hè lampatu in Hatice Bilir (30), chì vulia attraversà i rails. I paramedici, chì sò stati chjamati à a scena da i citadini, anu determinatu chì a donna hè morta.
-Du camioni pickup si sò scontrati frontalmente, 1 mortu, 7 feriti. In l'accidentu induve dui camioni pickup si sò scontrati frontalmente in Derebucak, 1 persona hè morta è 7 persone sò state ferite.
APRILE (18 morti 70 feriti)
9 persone sò morti è 11 sò stati feriti in l'accident di trafficu di a catena. L'accidentu hè accadutu vicinu à a cità di Sarayönü, u chilometru 40 di l'autostrada Konya-Afyonkarahisar. U TIR sottu a direzzione di Halil İbrahim Esen, andendu in Afyonkarahisar, attraversò a strada divisa versu a corsia opposta è si sbatté in u minibus di passageru chì portava passageri da u distrittu di Sarayönü à Konya. Sebahattin Özşuray (42), chì hè vinutu da daretu, hà culpitu u minibus cun un camion di rimorchia carricu cù una vittura.
5 persone anu persu a so vita è 4 persone sò state ferite in l'accidentu di trafficu in u quale u camionu è a vittura si sò scontrati frontalmente. L'accidentu hè accadutu in u Canal Boyu, chì si trova trà Bakırtolu è Hayiroglu Quartieri in u distrittu di Karatay.
In l'accidentu di trafficu chì hè accadutu vicinu à u distrittu di Akşehir, 2 persona hè morta è 1 persone sò state ferite in u risultatu di a scontru di 3 vitture.
A donna cunduttore di a vittura chì hà sbattutu u polu hè morta. A donna di u cunduttore di a vittura, chì hà sbattutu in u segnu di direzzione, hè morta, è 3 persone sò ferite.
MAI (11 morti 73 feriti)
-Midibus chì portava i studienti ribaltati, 17 feriti. In l'accidentu di trafficu chì hè accadutu com'è u risultatu di u midibus cù i studienti di l'università rotulendu in u palcuscenu, 1 persone sò stati feriti, unu di elli seriamente.
-3 Veiculi si sò scontru cù l'altri. In un accidentu di trafficu in catena chì implicava un autobus di passageru è duie vitture, 1 persona hè morta è 4 persone sò state ferite.
-A vittura si vultò, 1 mortu, 2 feriti. In l'accidentu di trafficu chì hè accadutu per via di una vittura chì hè andata fora di cuntrollu in Ereğli, 1 persona hè morta è 2 persone sò ferite.
- In un accidentu di trafficu chì hè accadutu in u risultatu di a scontro di una motocicletta è una camionetta in Konya, u cunduttore di a motocicletta hà persu a vita.
GIUGNU (10 morti 93 feriti)
-A vittura, chì viaghjava da Konya à a direzione Afyonkarahisar, hè stata culpita da un TIR cù una piastra mentre girava à a strada opposta per passà à l'area di custruzzione di strada in Akşehir. Una persona hè morta in l'accident di trafficu.
-U camionu s'immerse in a ghjente chì andava in preghiera, 1 mortu, 2 feriti. In Konya, u camionu carricu di rottami s'immerse in i pedoni dopu à sbattà in 3 veiculi parcheggiati. L'incidentu hè accadutu in a strada Karaman in u distrittu di Çaybaşı di u distrittu di Meram. Un duttore chì andava à a preghiera di u venneri hè mortu in l'accidentu, è 2 persone chì eranu cun ellu sò ferite.
-Una persona hà persu a so vita in a vittura chì s'hè vultata in l'accidentu di trafficu chì hè accadutu in u chilometru 38 di l'autostrada Konya Beyşehir.
U ciclistu chì hè statu culpitu da a vittura in Ereğli hè mortu. U ciclistu di 63 anni, chì hè statu feritu seriamente in u risultatu di a coliszione di a vittura cù a bicicletta elettrica, ùn pudia esse salvatu in l'uspidale induve hè statu purtatu è hè mortu.
19 persone, cumpresi i zitelli, sò stati feriti quandu u minibus chì portava i travagliadori stagionali s'hè rovesciatu in u distrittu di Kulu.
-In u risultatu di a perdita di u cuntrollu di a guida di u cunduttore nantu à l'Adana Ring Road in u distrittu di Selcuklu, a vittura hè stata fora di cuntrollu è chjappà in l'arbulu in a mediana media. 1 persona hè morta in l'accidentu, 1 persona hè stata ferita.
- U cunduttore di a vittura, chì si n'andò fora di cuntrollu à a rotonda è si vultò, hè statu ghjittatu da a finestra à a mediana è hè mortu.
LUGLIU (25 morti, 216 feriti)
-In u risultatu di l'inversione di una vittura in una palizzata in u distrittu di Beyşehir-Antalya Highway, 2 persone sò morti è 1 persona hè stata ferita.
-Accident disastru: 3 morti, 1 feritu. In l'accidentu di trafficu chì hè accadutu in u risultatu di a coliszione di u cisterna è a vittura, 3 persone sò morti è 1 persona hè stata ferita. I citadini si sò riuniti nantu à a scena dopu chì l'accidentu hà chjusu l'autostrada à u trafficu cù un TIR. A gendarmeria hà pruvatu à piantà a folla, chì vulia linchà un cunduttore chì li hà reagitu per bluccà a strada, sparendu in l'aria.
-U camionu è u serviziu di i travagliadori scontranu, 14 feriti. In u risultatu di a scontru di u camion è di u minibus chì portava i travagliadori agriculi in Akşehir, 1 persone sò state ferite, una d'elle seriamente.
In l'accidentu di trafficu chì hè accadutu in u risultatu di l'inversione di una vittura in Akşehir, 3 zitelli anu persu a vita è 3 persone sò ferite.
-A vittura hà scontru cù u serviziu studiente, 11 feriti. 9 persone, 11 d'elli zitelli, sò stati feriti in l'accidentu di trafficu chì hè accadutu com'è u risultatu di a coliszione di u furgone navetta chì portava i studienti di u Corsu di l'estiu è a vittura.
In l'accidentu di trafficu chì hè accadutu in Ereğli, 1 persona hè morta è 4 persone sò state ferite.
6 persone anu persu a so vita in l'accidentu chì hè accadutu in u risultatu di a collisione frontale di dui veiculi nantu à l'autostrada Isparta-Konya.
- Quandu u cunduttore di a vittura chì portava quelli chì vultavanu da a visita di vacanze hà rottu u volante per evità di chjappà u cane nantu à a strada, 1 persone, cumpresu 2 zitellu, sò stati ammazzati è 6 persone ferite in u veiculu, chì hè cascatu in a palizzata. .
In l'accidentu di u trafficu di a catena chì implicava 4 veiculi, 4 persone eranu ferite, 18 d'elli seriamente.
AGOSTO (13 morti, 122 feriti)
-U zitellu di 12 anni, chì era fora per un passaghju cù u trattore ch'ellu avia presumitu utilizatu senza permessu di a so famiglia, hà persu a vita per via di u trattore chì hà persu u cuntrollu.
20 persone sò state ferite in l'accidentu accadutu in u risultatu di a collisione di u midibus di u passageru è a vittura in Akşehir.
- In u risultatu di u camionu sbattu in a motocicletta, 1 persona hè stata uccisa è 1 persona hè stata ferita. L'accidentu hè accadutu in u distrittu di Tatlıcak in u distrittu di Karatay.
6 persone sò stati feriti in l'accidentu di trafficu chì hè accadutu in u risultatu di a collisione di u minibus è a vittura.
L'accidentu hè accadutu à l'intersezzione di Fetih Street è Alaaddin Kap Street in u distrittu di Karatay, Fetih Mahallesi.
U babbu è u zitellu in u ventre sò morti in l'accidentu. In l'accidentu di trafficu chì hè accadutu com'è u risultatu di a scontru di una vittura è un veiculu cummerciale ligeru in Seydişehir, u babbu è u so zitellu in u ventre anu persu a vita è 4 persone sò ferite.
- In l'accidentu di trafficu chì hè accadutu in u risultatu di a scontru di una vittura è un camionu carricu di pumati in Hüyük, 2 persone sò morti è 3 persone sò ferite.
-A marmura hè cascata nantu à u camion in u TIR, 2 morti. 10 persone sò morti è 2 persone sò state ferite per via di a marmura di 3 tonnellate in u camion chì cascò nantu à a vittura dopu chì una vittura cù una famiglia espatriata hà scontru cù un camion.
SETTEMBRE (6 morti 146 feriti)
- In u risultatu di a scontru trà l'autobus chì portava u gruppu turisticu è u camionu, 1 persona hè stata uccisa è 15 persone ferite.
-Midibus chì portava i travagliadori di mela sbulicati, 29 feriti. 29 persone sò state ferite in u risultatu di l'inversione di u midibus chì portava i travagliadori chì andavanu à coglie mele da Akşehir à u distrittu Gelendost di Isparta.
-Passetli Grandpa hè mortu. Un anzianu orfanu cunnisciutu cum'è "Dede with Bags" in Konya hà persu a so vita dopu esse sbattutu da l'autobus. L'accidentu hè accadutu à u Terminal di l'Autobus Intercity di Konya. Mentre u cunduttore di l'autobus di passageru si moveva in daretu per andà in a direzzione di Izmir, ùn hà micca vistu u vechju solitario soprannominatu "Passetli Dede", chì era daretu à l'autobus, è passò sopra ellu. I squadre medichi, chì sò stati chjamati à a scena dopu chì e persone intornu anu nutatu l'accidentu, anu determinatu chì u vechju solitario chì era sottu à l'autobus hè mortu. Dopu à a sicura, hè statu revelatu chì a persona cunnisciuta cum'è "Dede with Bags" è "Strange" era Mehmet Keleş di 75 anni, è u vechju avia più di 1 million TL in dui cunti bancari.
OTTOBRE (19 morti 44 feriti)
1 persona hè morta è 6 persone sò state ferite in un accidentu di trafficu chì hè accadutu per via di una vittura chì hè andata fora di cuntrollu nantu à l'autostrada Konya-Aksaray.
1 persone, cumpresu un zitellu, sò stati feriti in un accidentu di trafficu chì hè accadutu per via di una collisione frontale trà duie vitture in Seydişehir.
14 persone sò state ferite quandu un minibus chì portava i travagliadori hà scontru cù un camion in Yunak.
Sò morti in a strada di coglie i pomi. 16 persone anu persu a vita per via di u midibus chì portava i travagliadori chì andavanu à coglie mele da u distrittu di Akşehir di Konya à i distretti di Isparta. Dopu à l'incidentu, s'hè risultatu chì 22 persone sò stati messi in l'autobus di 46 persone.
NOVEMBRE (5 morti 63 feriti)
- U cunduttore fughjitu dopu chì a vittura hè sbattuta in Kemal Gözet, 56 anni, chì era in cruciera nantu à a so bicicletta in Beyşehir. Kemal Gözet, chì u pede hè statu tagliatu da a viulenza di a scontru è stuck in u wiper di u veiculu, hè mortu in scena. Duranti l'inchiesta di a polizia, chì hà pruvatu à identificà u titularu di a licenza da a targa di a vittura chì hè cascata nantu à a scena, a persona chjamata AY, chì chjamò a polizia, si rende à a polizia, affirmannu chì avia causatu l'accidentu. Risultava chì u cunduttore, chì hà causatu a morte di u ciclistu è scappatu cù u pede appiccicatu à l'asciugatrice dopu à u rumpimentu, era u figliolu di a persona chì si rendeva à a pulizza.
DICEMBRE (5 morti 25 feriti)
1 persona hè morta è 5 persone sò state ferite in un accidentu di trafficu chì hè accadutu cum'è u risultatu di u TIR chì chjappà u minibus chì aspettava à a luce rossa in Sarayönü da daretu.
U cunduttore di a vittura, chì cascò in u canali di irrigazione, hè mortu. A vittura sottu a direzzione di Ömercan Hadraloğlu (23) hè cascata in u canali di irrigazione per via di a perdita di u cuntrollu di a guida di u cunduttore in u locu di Sakyatan. Hadraloğlu hè mortu dopu à l'accidentu.
A camioneta cù a targa, chì viaghjava in a direzzione di Kadınhanı, s'hè ribaltata nantu à a terra ghiacciata mentre u cunduttore perde u cuntrollu di u volante. Zehra Yaşayan (62), chì era in u veiculu in l'accidentu, hè mortu in scena.
- Mentre provava à attraversà a strada vicinu à a fermata di u tram Kunduracılar in u distrittu di Selçuklu, a persona chì era sottu à u tram perse a vita. Un citadinu, chjamatu Nuri Altun, s'hè appiccatu sottu à u trammu quandu vulia saltà da a ringhiera è attraversà a strada. Altun, chì hè statu cacciatu da sottu à u tram da u brigata di u focu è e squadre medichi, hè statu purtatu à NEU Meram Medical Faculty Hospital. Malgradu tutte l'intervinzioni, Altun ùn pudia scappà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*