Karabük hè un candidatu per esse u centru di u trasportu ferroviariu in Turchia.

Karabük hè un candidatu per esse u centru di u trasportu ferroviariu di Turchia: u presidente provinciale di u Partitu AK Karabük, Timurçin Saylar, hà dettu chì sò un candidatu per esse u centru di u trasportu ferroviariu di Turchia cù a Zona Libera è Industriale di Karabük è chì sò 3-0 avanti. parechje pruvince in questu sensu.
U presidente provinciale Saylar hà nutatu chì tutti i studii di fattibilità di l'infrastruttura per a Zona Libera è Industriale di Karabük, chì apriranu a strada per Karabük è diventeranu u centru di u trasportu ferroviariu in linea cù l'obiettivi di Turchia 2023, sò stati cumpletati.
"I RAPPORTI DI VIABILITÀ SON PRONTI"
Dichjarà chì a Zona Libera è Industriale, chì hè prevista à esse stabilita nantu à 20 milioni di metri quadrati di terra in a regione İsmetpaşa di u Distrettu di Eskipazar, hè integrata cù u prughjettu di u Portu di Filyos, Saylar hà dettu, "Tuttavia, a cumpagnia in quantu à u prughjettu di u Portu di Filyos. oppostu à a Corte Custituziunale. U prucessu legale cuntinueghja. A cumpagnia di l'oggettu hè stata avvicinata perchè u prughjettu di u portu di Filyon darà un grande benefiziu à a regione è u paese. Spergu chì avemu da passà stu prucessu. Ci era parechje ostaculi in u prugettu Filyos è avemu da superà stu ostaculu. U Serbset è a Zona Industriale in Karabük hè integrata cù u prughjettu Filyos, ma esse chjappu in un tali prucessu legale ùn impedisce micca u prugettu Ismetpeşa. Avemu purtatu stu prughjettu à un certu stadiu. Avemu fattu studii nantu à questu è preparatu rapporti di fattibilità. Avemu una animazione di 5 minuti chì avemu da prisentà à u nostru Primu Ministru indirizzendu a regione. L'avemu preparatu in modu prufessiunale. Ricevemu u più grande sustegnu in questu sensu da u nostru presidente TSO. Avemu preparatu un bellu rapportu di fattibilità è animazione inseme. Avemu ancu dettu à u nostru diputatu Mehmet Ali Şahin. "Dumanderemu à u nostru Primu Ministru, chì venerà in Karabük u 9 di ghjennaghju, per u sustegnu in quantu à u prugettu, chì farà una grande cuntribuzione à Karabük è Turchia", disse.
"Avemu avanti 3-0"
U presidente provinciale di u Partitu AK, Timurçin Saylar, hà dichjaratu ancu chì u statu prevede un investimentu di 2023 miliardi di dollari per u 70 in u prughjettu di a Zona Libera è Industriale, per via di l'espansione di e tecnulugia ferroviaria è di a reta di treni d'alta velocità in Turchia, è hà dettu: "Turchia. attribuisce una grande impurtanza à e rete ferroviarie in l'ultimi anni ". In questu cuntestu, 6 mila 500 locomotive, 50 mila vagoni è 500 mila chilometri di rails sò pruduciuti. Quandu guardemu questi, Karabük hè 3-0 davanti à parechje pruvince in Turchia. Perchè KARDEMİR produce e ferrovie di Turchia. In a nostra Università Karabük, ci hè un Istitutu di Ingegneria Ferroviaria è Ferru è Acciaio in relazione cù questu. In questu prughjettu, noi, cum'è a Republica di Turchia, dumanderemu incentivi à a Zona Libera è Industriale di Karabük per a produzzione di sti parti ligati à a reta ferroviaria finu à u 2023. Dimustramu chì noi, cum'è Karabük, pudemu fà una cuntribuzione prughjettata di 2023 miliardi di dollari per 100 da questa regione è chì avemu a cunniscenza. Avemu fiducia in l'industriali Karabük è avemu u putere di ottene questu. U sustegnu di l'Università Karabük, a cultura industriale di a cità è u fattu chì KARDEMİR hà digià principiatu nantu à questu tema sò un vantaghju separatu per noi. In questu sensu, pudemu custruisce tutte e parti ligati à a reta ferroviaria in questa regione. 20 milioni di metri quatratu di terra sò pruduciuti. L'autostrada Samsun passa per ellu, ci sò rete di ferru. Ùn ci hè micca mancanza di alta energia. 2 ore da Ankara è XNUMX ore da Istanbul, una pietra angulare nantu à a strada orientale di u Mari Neru è u Mari Neru. Dumanderemu à u Primu Ministru u sustegnu per una reta di produzzione in Turchia chì pò cuntribuisce à l'ecunumia di u paese cù un altu valore aghjuntu. Cridemu chì avemu da ottene questu. Stu prughjettu apre a strada per Karabük. "Comu avemu crisciutu cù l'università, cresceremu ancu di più cù a Zona Libera è Industriale", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*