U presidente di Karacasu reagisce à l'Autostrade

U sindaco di Karacasu reagisce à l'Autostrade: Mentre i citadini s'eranu rivolti dopu chì duie persone anu persu a vita dopu à un accidente di trafficu in 4 mesi à l'entrata di a cità di Karacasu, u sindaco di Karacasu Celal Beydilli hà dettu annantu à l'intersezzione: "Avemu applicatu à l'autostrade, avemu applicatu cù un lettera di presentazione una volta è una volta. Avemu purtatu i pulitici. A rotonda hè stretta. Ùn ci hè micca illuminazione à l'intersezzione. Quandu l'illuminazione hè accesa, quandu un TIR arriva, a parte posteriore di u TIR ferma nantu à a strada è u trafficu hè interrottu. Siccomu a strada appartene à l'Autostrade, ùn pudemu micca fà cambiamenti ", disse.
U misteru di l'intersezzione fatta da e squadre di l'autostrada à l'entrata di Karacasu, induve una donna chjamata Ayşe Yaman hè stata culpita da una vittura in velocità in u lugliu, è Seyit Akkoloğlu, di 80 anni, hè mortu dopu à esse sbattutu da una vittura mentre attraversava a strada. strada dui ghjorni fà, cuntinueghja. Mentre i cunduttori di velocità sò periculosi, u sindaco di Karacasu Celal Beydili hà dettu: "Quandu aghju cuminciatu à travaglià, ci sò stati accidenti fatali cum'è questu. Avemu prisentatu a situazione à a 4a Direzzione Regiunale di l'Autostrade. I nostri pulitici anu ancu sustinutu in questu sensu. U deputatu Ali Ercoşkun ci hà aiutatu dopu avè avutu a cunniscenza di u prublema è ci hè statu fattu un hub. L'ombiccu era fattu, ma era l'inguernu, era in furia di purtà à a festa è ùn li piacia micca. E lagnanze cuminciaru à vene di novu. Avemu applicatu è applicatu di novu cù una lettera di presentazione. Avemu purtatu i pulitici. A rotonda hè stretta. Ùn ci hè micca illuminazione à l'intersezzione. Quandu l'illuminazione hè accesa, quandu un TIR arriva, a parte posteriore di u TIR ferma nantu à a strada è u trafficu hè interrottu. Siccomu a strada appartene à l'Autostrade, ùn pudemu micca fà cambiamenti ", disse.
"L'AUTOSTRADE ùn anu micca accettatu a nostra offerta"
Celal Beydili hà dettu: "Avemu trasferitu i prublemi in l'intersezzione à a cumissioni cù l'applicazione in situ. Aghju suggeritu di mette barriere di limitatori di velocità di plastica. L'autostrade ùn anu micca accettatu a nostra pruposta. Ùn lasciaraghju micca sta cosa. A Cummissione Pruvinciale di Traffico hà pigliatu alcune decisioni è mantene i so rapporti. Pitturaremu i curbstones. Avemu da mette un ochju di gattu. Quandu u mercatu hè statu stabilitu, ci sò prublemi cù u trafficu. Avemu fattu l'arrangamenti necessarii per ellu ", disse.
"AVERTE CONTINUAMENTE I NOSTRI CITTADINI"
Beydili hà dettu: "Cum'è a municipalità, avemu assuciatu i costi di illuminazione per a strada. Ma sfurtunatamenti, Highways ùn accetta micca questu è lumi ùn ponu esse posti. Avemu ancu fattu l'applicazioni necessarie. Aspittemu un studiu nantu à l'intersezzione da a Cummissione di l'Autostrade è u Trafficu Pruvinciali. Se l'Autostrade 4a Regione implementa a decisione presa da a Cummissione Pruvinciale di Traffico, u prublema sparirà. Certi guai è questi accidenti sò previsti nantu à sta strada. Ùn importa micca quantu attenti sò i citadini quandu attraversanu a strada, i cunduttori cumincianu à beie alcolu dopu à certe ore. Ùn rallentate micca quandu s'avvicinanu à u passaghju di pedoni, l'intersezzione. I pedoni ùn sò micca rispettati à i passaghji di pedoni. Avvisemu constantemente i nostri citadini. Vogliu avvistà quelli chì passanu per Karacasu di beie alcolu, soprattuttu i weekend. Per piacè state più attenti, duveranu esse cuscenti chì passanu per u quartieru residenziale ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*