L'imprenditori di l'autostrada sò per fallu

L'imprenditori di l'autostrada sò per fallu: u capu di a Cunfederazione di Cuntratturi di Custruzzione (İMKON), Tahir Tellioğlu, era duru nantu à a burocrazia quandu hà listatu i prublemi in a trasformazione urbana, a lege di zoning, i cuntrolli finanziari è a sicurità di u travagliu. Truvà u puntu ghjuntu in l'offerta publica alarmante, u presidente di İMKON hà dettu: "Oghje, u 90 per centu di l'imprenditori chì facenu affari cù l'Autostrade sò per fallu". disse.
Cunfederazione di Cuntratturi di Custruzzione Turchia A 3a Reunione Estesa di Valutazione è Cunsultazione di u Settore di Custruzzione hè stata ieri in Ankara cù a participazione di Rifat Hisarcıklıoğlu, presidente di l'Unione di Camere è Scambi di Commodity di Turchia. In u so discorsu, u presidente di İMKON, Tellioğlu, hà dettu: "Sicondu e cundizioni d'oghje, hè diventatu inevitabbile di rivisificà a lege di l'acquistu publicu". disse.
Tellioğlu hà dettu chì a lege di l'acquistu publicu ùn hè micca realisticu è applicabile finu à oghje. Rimarchendu chì u 90 per centu di l'imprenditori chì facenu affari cù l'Autostrade sò per fallu perchè queste liggi ùn sò micca applicabili, Tellioğlu hà dettu: "Perchè sò per fallu? Ùn pò micca pagà. Se ùn avete micca i soldi, perchè avete fattu una offerta per questu travagliu? Per legge ùn duvete micca, ma avete fattu. À quale li dite ? Pudete dì à qualcunu se li truvate?" disse. Evaluendu l'auditi fiscali chì anu lasciatu parechji imprenditori in Turchia in una situazione difficili per l'ultimu annu, Tellioğlu hà enfatizatu chì i tassi di l'impositu sò troppu altu in quantu à a diversità è chì i tassi di l'impositu di circa 55 per centu nascenu per via di diverse stratificazioni. Tellioğlu hà dettu: "L'esame di i nostri culleghi retrospettivamente ùn procede micca assai ghjustu. Qualcosa cum'è questu hè accadutu in Finanza: "Signore, quantu soldi avemu bisognu, questu hè. Quale settore hè attivu, questu hè. Signore, sottraemu cusì da questu. In principiu, ùn hè micca ghjustu di fà stu travagliu fighjendu cusì ". utilizatu l'espressioni. Dichjarà chì l'imprenditori anu spese ch'elli ùn ponu micca fatturà, Tellioğlu hà sottolineatu chì, in pratica, l'imprenditori anu pagatu a tarifa di serviziu di ispezione di l'edifiziu, ma ùn puderanu micca riceve a fattura è trasfurmà in e so spese. Tellioğlu hà dichjaratu chì una informalità hè emersa quì, è hà dettu: "Ancu voi fate l'ochju à sta informalità. Dunque, avete abituatu u settore à l'informalità ". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*