U destinu di Kars è a Ferrovia di a Seta

U destinu di Kars è di a Ferrovia di a Seta: Mentre andava per e belle strade di Kars, induve aghju passatu a mo zitiddina, aghju avutu a tristezza è a gioia inseme. Eru tristu quandu aghju vistu l'edificazioni monstruose chì si alzanu trà l'edificazioni di petra fatti cù a bella architettura baltica ereditata da i Russi è l'incompatibilità di a nova custruzzione - cum'è l'edificazioni TOKİ - cù a cità vechja. Ùn hà nunda à fà cù u vechju Kars.

Ma ci sò ancu sviluppi incuragisce. Prima di tuttu, a prutezzione di artefatti storichi. Ci hè un bonu travagliu fattu da u guvernu in questa zona. A risturazione di l'area induve a so Santità Hasan Harakani hè situata è u mantenimentu di a Chjesa di l'Apòstuli 12 sò i primi travaglii chì si distinguenu. Ci sò ancu quelli fatti da u settore privatu, chì vale a pena vede. L'antichi case russi, chì u numeru hè diminuitu in l'ultimi anni, sò stati restaurati è trasformati in alberghi.

U primu esempiu di questu hè u Kar's Hotel. Avà, Hotel Sertikov hè statu aghjuntu à questu. Ancu l'esterno di l'edificiu hè abbastanza per impressionà. E stanze di petra à i piani superiori, a sala di riunioni in u giardinu, u picculu ristorante cù a stufa è u focu sò affascinanti.

Questi passi sò impurtanti per Kars, ma ùn ci hè ancu eccitazione o spiritu in Kars. Tuttavia, u futuru vicinu di Kars ùn hà micca bisognu di esse cusì senza speranza. Perchè quandu a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, vale à dì a Linea Ferrovia di Seta, hè finita, ci sarà una rivoluzione cummerciale chì affetterà u mondu. U centru di quella rivoluzione serà Kars. Dicemu solu questu. À u mediu termini, 3 milioni di tunnellate di carica è 1.5 milioni di passageri seranu trasportati annu annantu à Kars. I travaglii di l'infrastruttura sò digià iniziati per u centru logisticu, chì avarà una superficie di 300 mila metri quadrati. Un imprenditore di Kars chì vive in Istanbul attira l'attenzione à un puntu interessante: "Kars serà u centru di attrazione di a regione.

Avà hè u tempu di investisce in Kars ".
Quandu aghju intesu sta aspettazione, aghju ricurdatu di a nutizia di "Kars for Sale" in l'anni 90. Da induve à induve. Mi dumandu se u mondu cummerciale è quelli chì gestiscenu Kars vedenu u futuru di Kars?

Ci hè un puntu più per esse vistu:
Kars è Ardahan sò pruvince assai vicinu à a Russia. Quandu sò andatu à Ardahan uni pochi anni fà, u Rettore di l'Università di Ardahan hà fattu a seguente chjama: "A Russia hè u paese chì cunsuma u più pollulu in u mondu. Chjamu à i nostri omi d'affari, venite à stallà una stallazione di pollame quì.

Ùn sò micca sapè s'ellu ci hè statu à sta chjama, ma fighjate ciò chì succede avà ; Attualmente, i pollastri ùn ponu esse criati in Russia. Saria male se questu hè statu fattu in Kars o Ardahan ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*