A stazione di metro Keçiören è YHT aghjunghjenu valore à a capitale

Keçiören Metro è YHT Station aghjunghjenu valore à a capitale: Keçiören Metro, Temapark è YHT Station seranu finiti in 2015. 3 prughjetti giganti aghjunghjenu valore à a cità.

In più di u Metro Keçiören, chì i residenti di Ankara aspettanu dapoi anni, a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità è l'Ankapark, chì sò previsti per esse cumpletati in 2015, sperimentanu una rivoluzione in u campu di u trasportu è u turismu in u 2003. Capitale. U Metro Keçiören, chì hà 11 stazioni di 11 chilometri, a custruzzione di quale hè stata iniziata in 2011 da a Municipalità Metropolitana, hè stata trasferita à u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni cù u protocolu firmatu in 2015. U ministeru, chì hà acceleratu u travagliu dopu à u prucessu di trasferimentu di u metro da esse custruitu trà Tandoğan è Keçiören, hè previstu di finisce u metro in XNUMX.

Finiranu 12 anni di bramosia
Mentre u travagliu di prughjettu nantu à a cunnessione di u metro Keçiören, chì hè statu aspittatu da i residenti di Ankara per circa 12 anni, à a nova stazione YHT custruita, cuntinueghja, se u metro hè cunnessu à a stazione ferroviaria invece di Tandoğan, trasferimentu gratuitu da l'AKM. A stazione à u metro Kızılay-Batikent è da a stazione Maltepe à Ankaray seranu furnite.

Centru di treni d'alta velocità
Un altru prughjettu maiò in custruzzione in Ankara da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni hè a Stazione di Treni d'Alta Velocità. Ci sarà ancu un hotel di 50 stelle cù camere 99 è letti 198 in a stazione di treni muderna cù una capacità di ogni ghjornu di 5 mila passageri, chì hè stata preparata dopu à l'esame di stazioni di mostra à l'esteru. A stazione, chì a custruzzione cuntinueghja à piena velocità da a Joint Venture Limak-Kolin-Cengiz, serà finita in 2015. A stazione di Ankara YHT, chì averà ancu a caratteristica di esse a prima stazione di treni d'alta velocità, serà u centru di tutti i treni d'alta velocità chì venenu è andaranu da Izmir, Istanbul, Konya è Sivas.

Serà ancu a capitale di l'intrattenimentu
Cù Ankapark, chì entrerà in u Guinness Book of Records cù u dinosauru gigante di 70 metri più realisticu di u mondu, Ankara diventerà ancu a capitale di l'industria di l'intrattenimentu. Ankapark, chì hè u più grande parcu tematicu in u mondu cù una superficie tutale di 1 milione 200 mila metri quadrati è hè previstu per esse cumpletu da a Municipalità Metropolitana in 2015, hè prevista per esse visitatu da 10 milioni di persone annu. In Ankapark, induve ci sarà ancu una linea di funivia di 8 chilometri per u trasportu, ci saranu 217 ghjoculi, 14 montagne russe, treni di terra nostalgicu è u zoo più cumpletu di Turchia cù parechje spezie animali chì rapprisentanu tutti i cuntinenti di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*