Nisun licenziamentu à KGM

Ùn ci hè micca questione di licenziamentu in KGM: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfi Elvan, hà dettu in quantu à l'allegazioni di licenziamentu à a Direzzione Generale di l'Autostrade, "U nostru Direttore Generale hè in licenza avà, ùn ci hè micca una quistione di u so. licenziamentu". Elvan, chì hà irrigatu u sapling di pinu piantatu in u so nome in u giardinu di u stabilimentu durante a so visita à l'Uffiziu di u Guvernatore di Bartın, firmò u libru di dignità solu dopu.
Elvan, chì hà scontru cù u guvernatore Seyfettin Azizoğlu, hà dettu in u so discorsu chì u prublema di l'apertura di novi corridori di sbarcu, in particulare da u nordu à u sudu in u Mari Neru, è di stabilisce u cuntattu longu a costa di u Mar Neru, ùn pò micca esse trattatu per anni.
Spieghendu chì anu trattatu sti prublemi dapoi u 2003 cù i guverni di u Partitu AK è chì anu cuminciatu à realizà prughjetti chì ùn ponu micca imaginati, Elvan hà dettu: "Noi, cum'è u ministeru, avemu annunziatu l'"annu tunnel" per 2014 è 2015. Avemu custruitu 2014 km di tunnellate solu in 119. Da u 1923 à u 2003, a lunghezza tutale di u tunnel di Turchia hè di 50 km. Avemu custruitu 119 km di tunnel in un annu. In u 2015, apremu un tunnel di 128 chilometri.
Oghje, apremu u tunnel, chì riduce a distanza di 30 minuti à 5 minuti in Bartın. Un guadagnu impurtante per Bartın è u nostru paese. Avemu divisu u travagliu di u metudu chì succede di novu. Avemu solu un mètudu. Seguimu sti sforzi da vicinu. Attualmente, avemu travagli in ogni cità di u nostru paese. Avemu circa 2 mila 200 siti di custruzzione in Turchia. Dicu questu per i nostri tunnel. I nostri travaglii di u tunnel cuntinueghjanu in l'estiu è l'invernu senza pause per 24 ore. Ciò chì hè necessariu in una geografia cusì bella è in u nostru centru turisticu impurtante hè una forte infrastruttura d'accessu.
Se vulete parlà di u sviluppu è di u sviluppu in una cità, una forte infrastruttura d'accessu hè un must. Custruemu u sicondu tunnellu più grande in u mondu Elvan hà dettu chì cuntinueghjanu i so investimenti in autostrade è hà dichjaratu chì anu trasfirutu principalmente i so fondi à i tunnel in 2014 è 2015. "Custruemu u sicondu tunnellu più grande di u mondu", disse Elvan. Avemu apertu un totale di circa 30 chilometri di tunnel.
Quandu ci sò tunnellati doppiu, faci 30 km. 14,7 km unicu tubu è avà avemu passatu u livellu di 50 per centu. In quale cità andate, vedete novi tunnel. Questu hè unu di l'indicatori più impurtanti di u sviluppu è u sviluppu di Turchia. "Hè cunsideratu per impone una tassa nantu à i telefuni mobili impurtati. Nantu à a quistione di induve simu in a produzzione domestica è ciò chì hè previstu di esse custruitu riguardu à questu ", Elvan hà dettu: "Avà, avemu cumpagnie chì anu iniziatu a produzzione domestica. Producenu telefoni estremamente muderni, "intelligenti", ma quandu guardemu à u rapportu, circa 8-9 per centu di e vendite totali di telefuni mobili in Turchia sò scontrati da i telefuni mobili di produzzione domestica.
Questu ùn hè micca abbastanza per noi. Vulemu aumentà sta tarifa. A quantità chì avemu pagatu per l'impurtazioni solu l'annu passatu hè $ 2,7 miliardi, per i telefuni mobili. Questu, sicuru, cunziddi chì avemu ancu un deficit di u cuntu currente, incuraghjendu a fabricazione di telefuni mobili in Turchia farà una cuntribuzione positiva à u nostru deficit di contu currente. U nostru Ministeru di l'Ecunumia hà da travaglià in questa direzzione, ma soprattuttu cum'è ministeru, darà un sustegnu assai seriu à i studii di R&D nantu à e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione dapoi u 2015. Avemu attribuitu 1 miliardi di lire di risorse. Ci sarà una basa di cassa cum'è puramente cuncessione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*