I pruprietarii di vitture attenti

Attenti à i prupietari di i veiculi: secondu e cifre annunziate da a Direzzione Generale di l'Autostrade, ammende di più di 2013 miliardi di lire sò state imposte à millaie di pruprietarii di veiculi chì ùn anu micca una carta à l'autostrada è u passaghju di ponti, o chì u saldo hè insufficiente o difettu. I figuri per u 1 ùn sò ancu chjaramente.
1 ANNU Scade
Tuttavia, da questu mese, u periodu legale di 2013 annu per e penalità imposte in 1 scade è e notificazioni sò cuminciate à esse mandate. Quelli chì ricevenu una notificazione o facenu una inchiesta criminale in Internet sò stupiti! Perchè ùn avete micca cridutu, ma ci sò ancu quelli chì vedenu chì a fine HGS di 1 annu hè 40 mila TL.
I CONDUTTORI CADENU UN ERRORE MAJOR !
In a nostra ricerca, "Cumu pò esse un numeru cusì elevatu di ammende in 1 annu", avemu trovu chì u Fast Pass System HGS, chì hè statu implementatu in 2012 per accelerà i tempi di passaghju da i cabine di pedaggio nantu à i ponti è l'autostrade è à riunite u sistema sottu un solu tettu, hà fattu un sbagliu enormu.
11 VOLTE DI NUMERI
Migliaia di cunduttori in tuttu u paese chì ùn anu micca una carta HGS, o chì anu una carta, ma sò sottumessi à u transitu illegale per via di un equilibriu insufficiente o per qualsiasi altra ragione, pensanu chì pagaranu 11 volte u pedaghju cum'è una penalità. Tuttavia, questu ùn hè micca veramente u casu.
Hè in u regulamentu
Hè dichjaratu in u regulamentu HGS chì i pruprietarii di i veiculi chì si trovanu à passà senza pagà un pedamentu ancu s'ellu ci hè un pedamentu in l'autostrada seranu ammendati undici volte u pedaghju per a distanza più longa di quella strada, è questa distanza più longa. serà determinatu tenendu in contu u pedaghju chì hè u più luntanu da i cabine.
NON 11 PIANO ma 80 PIANO
Comu tali, per dà un esempiu, indipendentemente da u mutivu, un cunduttore chì hà attraversatu illegale i pedaghji di Çamlıca, ancu s'ellu hè surtitu da i pedaghji di Sultanbeyli, micca 1.80 volte a quantità normale di 11 TL chì duverebbe pagà, ma cum'è s'ellu era surtitu. L'uffiziu di pedaggio Akıncı à a fruntiera di Ankara, chì hè u più luntanu è l'ultimu pedaghju nantu à l'autostrada anatolica, deve pagà 15 volte di 11 TL. Questu aumenta a quantità di a fine da 20 TL à 80 TL, chì hè esattamente 165 volte. In listessu modu, qualchissia chì entra illegale da i pedaghji di Sultanbeyli hà da pagà 13.50 volte di 11 TL, dinò basatu annantu à i pedaghji Akıncı.
SONU SCUSCIATI
I cunduttori chì anu attraversatu illegale, pensendu ch'elli paganu 11 volte a quantità ch'elli anu vistu à u box-office senza esse cuscenti di sta situazione, sò stati sconvolti da i numeri ch'elli anu vistu in u quadru di e notifiche mandate annantu à l'amende in u 2013 o in u XNUMX. dumanda in Internet chì anu fattu.
40 Milla TL Penalità DA HGS!
Trà l'amende imposte à millaie di persone in quantità diverse, ci sò numeri tali chì quelli chì sentenu trovanu difficiuli di crede. Una di queste figure appartene à HO, chì vive in Istanbul. Quandu alcune di l'amende imposte à u so veiculu in 2013 li sò state notificate, HO, chì hà dumandatu s'ellu avia altri debiti, hà sappiutu chì devia 2014 mila TL in totale, cumpresu 40. In u documentu di u debitu emessu, hè statu dichjaratu chì a persona avia attraversatu illegale 2013 volte da u 266. Se ci hè un equilibriu, a quantità chì HO pagherà hè 478 TL, mentre chì questa quantità hà righjuntu 40 mila 372 TL cù ammende.
U DEBITTU DI U VEHICULU CHE VENDE S'A MUSTRATU
Trà quelli chì u debitu HGS hè statu emessu, ci sò ancu quelli chì ùn facenu micca trasferimenti illegali ma sò vittimi. F.Ç., chì hà sappiutu chì a persona à quale hà vindutu u so veiculu, avia una fattura di 6 mila TL per i passaggi illegali. da l'altra banda, s'inchiede nantu à ciò chì deve fà in perplessità.
15 GIORNI TEMPU PAGAMENTU
I pruprietarii di i veiculi anu u dirittu di appellu per i primi 7 ghjorni da a notificazione di e fine. U debitu deve esse pagatu in 15 ghjorni dopu a notificazione. Altrimenti, sferenti prucessi legali, cum'è lien nantu à u salariu entranu in ghjocu.
PIÙ DI 10 MILIONI DI VEHICULI LEAK
In 2013, 3 milioni 7,5 mila veiculi attraversati illegale, di quale 10 milioni eranu da OGS è 463 milioni da i pedaghji HGS. Sti veiculi sò stati amminati 1 miliardi 162 milioni di lire. I figuri per u 2014 ùn sò micca stati divulgati. Quelli chì volenu sapè se u so veiculu hà u debitu HGS pò fà questu da a pantalla "HGS debt inquiry" in Internet.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*