Deputatu Malatya Öz Sò di a stessa opinione nantu à Trambus, In u Trenu d'Alta Velocità ...

trambus lucale
trambus lucale

Deputy Malatya Öz Sò di a listessa opinione nantu à Trambus, If High Speed ​​​​Train: Ak Party Malatya Deputy è Capu Amministrativu GNAT Ömer Faruk ÖZ hà fattu valutazioni annantu à Malatya è l'agenda di u paese in u prugramma chì hà assistitu à TV Malatya. In u so discorsu in u prugramma moderatu da İlknur Şahin, Öz hà datu infurmazioni nantu à a Strada di l'Anello di u Nordu è hà dettu: "Malatya s'hè sviluppata è cresciuta annantu à l'anni, ma sfurtunatamenti ùn pudemu micca pruduce parechje strade alternative, fora di a strada chì passa per a cità. . Per questu mutivu, u trafficu urbanu è u trafficu interurbanu diventenu insupportable à certi ore di u ghjornu. Sò ottu anni chì sò diputatu à u parlamentu, hè sempre statu in l'agenda davanti à noi. In u risultatu di l'esaminazione, anu datu un rapportu tecnicu nantu à u puntu chì u sudu ùn era micca tècnicamente pussibule, senza prufittu, è chì saria un prublema per uperà, in questu quadru, per passà à u nordu.

Dopu stu rapportu tecnicu, hè stata inclusa in u prugramma d'investimentu. I prughjetti sò stati preparati. Di sicuru, ci hè un spaziu da esproprià induve passa a strada di 54 chilometri. Ci hè spaziu per esse tabù. Ci era parechje applicazioni tecniche. Sfurtunatamente, stu prucessu hè statu ritardatu. In particulare, a Direzzione Generale di l'Autostrade ùn hà micca espropriatu e strade di u circondu dopu un certu periodu di tempu dopu à u 2009. Si dicia ch'è no custruiremu u circondu stessu cù l'indennità ch'è no destinemu à l'espropriazione. Lasciate chì e municipalità facenu 18 applicazioni quì, è trasmettenu stu travagliu à noi senza prublemi cù sta applicazione. Ci hè statu dettu di gestisce l'offerta di custruzzione di l'applicazione. À questu puntu, ùn era micca assai organizatu. Avemu seguitu l'offerta u più prestu pussibule, è l'offerta per a qualificazione hè stata fatta u ghjugnu passatu. Ci hè stata una licitazione in uttrovi, dopu a licitazione hè stata posposta. Avà, secondu l'infurmazioni chì avemu ricevutu da a nostra Direzzione Generale di l'Autostrade, spergu chì sta volta l'offerta per a nostra strada di u circondu di u Nordu si terrà u 20 di ghjennaghju. Ùn pensu micca chì a fase di custruzzione duverà troppu longu dopu à l'offerta, perchè ùn ci sò micca assai ostaculi nantu à a strada. "Mentre ùn ci sò micca ostaculi legali è tecnichi, ùn pensu micca chì u travagliu di custruzzione duverà troppu tempu", disse.

"Sò d'accordu cù u trambus, in u trenu d'alta veloce..."

In quantu à u trambus, chì a Municipalità Metropolitana di Malatya sustene è operarà cum'è una soluzione per u trasportu publicu; "In novu, sò di listessa opinione. Spergu chì mi sbagliu. S'ellu cuntribuisce à u trasportu di a ghjente di Malatya, mi piacerebbe. Ma continuu à avè e stesse riservazioni ", disse Öz, è per u trenu d'alta velocità, "L'avvenimentu di u trenu d'alta velocità hè un sughjettu chì avemu seguitu per un bellu pezzu. Trà l'obiettivi di u 2023, a strada Malatya-Elazığ-Diyarbakır via Sivas-Çetinkaya hè stata inclusa in u prugramma, ma quì, sicuru, stu prughjettu deve esse licitatu u più prestu pussibule. Per 2-3 anni, avemu seguitu tutti i nostri amichi ripetutamente. U Direttore Generale di i Ferroviari di u Statu, un vechju amicu cù quale aghju travagliatu, aghju ricusatu di pocu tempu. Questa volta, hà pigliatu in a so propria struttura da a direzzione generale di l'infrastruttura. È hà dettu chì daremu u ghjornu di l'offerta u più prestu pussibule. U ghjornu di offerta per stu prughjettu hè statu ancu datu in ghjennaghju. In u 2002, u budgetu d'investimentu annuali di u statu era di circa 6,5 ​​miliardi. I soldi chì assignemu per l'investimenti di i Ferrovii di u Statu solu in 2015 sò 8,5 miliardi di lire.

Turchia hà fattu scuperte assai serii in a reta ferroviaria è a rete autostradale ", disse. Parlendu di l'uspidale chì deve esse custruitu in a regione di Battalgazi, Öz hà dettu: "U nostru Primu Ministru hà urdinatu personalmente à u Ministru di a Salute per custruisce un ospedale induve si trova l'uspidale statale esistente. Seguiremu a so realizazione. Ci hè un prughjettu di cinturione verde à u puntu di creà micca solu ospedali, ma ancu spazii verdi, u prucessu hè travagliatu. U travagliu di u stadiu cuntinueghja, ancu s'ellu pianu pianu. Hè da andà più veloce ". "Un investimentu seriu per Malatya" Intantu, u deputatu di Malatya Ömer Faruk Öz, chì hà datu infurmazioni à İHA nantu à u so travagliu nantu à e Ferrovie, hà dettu: "Una offerta serà fatta in ghjennaghju per u trenu d'alta velocità, chì hè trà i nostri obiettivi di 2023. . In u risultatu di i nostri studii à longu andà per a linea chì parte da a direzzione di Sivas Çetinkaya è si estende à Malatya, Elazığ è Diyarbakır, i studii sò stati finiti. L'offerta di u prugettu hè stata ritardata. U nostru Direttore Generale di Ferrovie Statali (DDY) era l'ultimu à vene in a mo stanza. Aviu avutu un seriu rimproveru chì stu travagliu era senza gustu è chì tuttu ciò chì ci vole à fà deve esse fattu u più prestu pussibule. In seguitu, u nostru direttore generale hà ricevutu u schedariu da i servizii di l'infrastruttura. A Direzzione Generale di DDY farà l'offerta di u prugettu in ghjennaghju. Dopu à l'offerta di u prugettu, seguiteremu rapidamente è faremu un sforzu per passà l'offerta di custruzzione ", disse. Nutendu chì a linea Malatya Hatay İskenderun hè impurtante in u trasportu di merci ferroviaria, Öz hà dettu: "Ci importa di sta strada.

U sistema ferroviariu di sta linea hè impurtante per i prudutti agriculi è i prudutti pruduciuti in l'industria organizata per ghjunghje à u portu in u modu più veloce è più prezzu. A strada più corta chì culliga Malatya à u portu deve esse accelerata trà İskenderun è Narlı. In questu sensu, a Direzzione Generale di DDY travaglia in sezioni ". Nutendu chì stanu travagliendu duramente per stabilisce un centru regiunale di scaricamentu di merchenzie è un paese logisticu in Malatya cù a Direzzione Generale di DDY, u deputatu Öz hà dettu: "Non solu Malatya beneficerà di u paese di logistica, trasferimentu è stazione di carica. I veiculi stanchi, i camioni è i camioni da e pruvince è distretti circundanti ghjunghjeranu in Malatya è seranu purtati à u portu da i treni. L'applicazione di u paese logisticu serà un investimentu seriu è un guadagnu per Malatya ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*