Mosca ùn hè ancu pronta per entrate pagate

Mosca ùn hè ancu pronta per entrate pagate: u sindaco di Mosca, Sergey Sobyanin, hà dettu chì i limiti di a zona di parcheghju pagata ponu esse allargati, sta iniziativa deve appartene à i residenti è i diputati di a cità. Sobyanin hà dichjaratu chì i parcheggi pagati puderanu esse stallati in e zone intornu à i ligami di trasportu, grandi uffizii è centri cummerciale.
Criticà a nutizia chì l'ingressu à Mosca serà pagatu, Sobyanin hà dettu: "Hè sempre prestu per piglià sta misura. Ùn andemu micca ancu quella strada. "Ùn pensu micca chì Mosca hè pronta per tali decisioni", disse.
Da u 25 di dicembre, a zona di parcheghju pagata copre u 70% di e strade in i cunfini di u Terzu Ring Road è 25 strade fora di a Ring Road. U prezzu di i parcheghji era 40 rubles per ora.
Dichjarà chì a questione di l'ingressu pagatu hè attualmente in discussione, u sindaco hà cuntinuatu cusì:
"Cum'è qualsiasi altru prublema, hè sottumessu à negoziazione, dunque ùn hè micca surprisa chì l'esperti discutanu di l'ingressu pagatu. Vogliu sottolineare di novu chì nisuna decisione hè stata presa nant'à sta questione.
Mosca cerca a cuntinuità, micca i modi rivoluzionarii per risolve i prublemi, migliurà u trasportu publicu è implementendu u sistema di parcheghju. Per esempiu, in Londra è Singapore anu decisu di risolve questu in modu radicali è paganu tariffi d'ingressu à certi punti di a cità. In u risultatu, u prublema di trasportu hè stata cumpletamente risolta. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*