Barges piazzate à Death Junction

I pontoni sò stati posti à l'intersezzione di a Morte: Adıyaman-Kahta Highway, Hal Pazarı Junction, dopu à l'azzioni pigliate per via di parechje persone ferite è perde a vita per l'accidenti accaduti prima.
Parechje persone sò state ferite è persu a vita per via di accidenti precedenti in l'Autostrada Adıyaman - Kahta, Hal Pazarı Junction. Ultimamente, quandu un omu chì prova di attraversà a strada hè mortu dopu avè statu culpitu da una vittura, i residenti di u quartieru anu reagitu à a situazione è chjusu a strada à u trafficu per ore dumandendu un passaghju in a zona induve l'accidenti sò constantemente. I citadini chì l'anu chjusu à u trafficu è ùn permettenu micca u corpu per esse cacciatu sò stati cunvinti da a polizia è i paramedici in u locu, u corpu hè statu cacciatu da a strada è a strada hè stata riapertura à u trafficu in modu cuntrullatu.
Dopu à l'azzioni è e riazzioni, i boi sò stati posti nantu à a strada. Mentre chì e boe sò stati posti nantu à a strada, a polizia di u trafficu hà cuminciatu à aduprà radar nantu à a strada da u tempu à u tempu. I residenti di u quartieru anu dettu chì l'accidenti ùn ponu esse prevenuti cù questi travaglii è dissenu: "Quante vite sò state perse è quante persone sò state ferite quì. Ma finu à eri, nimu ùn importava. Dopu à tutti l'accidenti è à tutte e case colpite da u focu, s'arrizzò è pusonu uni pochi di pontoni quì. Sti pontoni ùn sò micca abbastanza per rallentà i veiculi quì. Solu a strada hè divisa da queste boe. I pedoni ponu aspittà trà i ponti, ma ùn importa micca quantu i pedoni volenu attraversà a strada in modu cuntrullatu, ùn ci hè micca sforzu o nunda per rallentà ogni veiculu nantu à sta strada. Quandu i cunduttori di i veiculi chì passanu quì vedenu chì a strada hè liscia è larga, acceleranu quantu ponu è mette u gasu. Ma u travagliu chì facenu avà hè abbastanza sbagliatu. Saria megliu s'ellu si stallanu cavalcate o semafori invece di sti boe. Videmu quanti altri accidenti accaderanu è quante vite seranu perse ? "Sempre dicemu, è continueremu à dì, chì questi sforzi ùn impediscenu micca l'accidenti, a vita serà persa, i nostri figlioli saranu orfani, è u focu cascà nantu à e nostre case", dissenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*