A stagione di ski hà iniziatu cù Torch Ski Show in Palandoken

A stagione di sci hà iniziatu cù Torch Ski Show in Palandoken: a stagione di sci hà iniziatu cù u spettaculu di sci di notte di torch tenutu in Erzurum Palandöken Ski Center sottu forti nevicate è nevicate.

À l'Hotel Palandöken Dedeman, a nova stagione di sci hè stata detta "salutu" cù torch ski di notte è un divertimentu entusiasticu accumpagnatu da musica sottu u spettaculu di pirotecni. I maestri di sci anu creatu una maghjina culurita scissendu u piccu Ejder cù torche sottu una intensa tempesta.

Dopu, i ghjovani, ignurati di a neve è di a nevicata cù u focu d'artificiu è l'accumpagnamentu musicale, celebravanu a nova stagione di sci da ballà.

Mehmet Varol, Direttore Generale di Dedeman Hotel, hà dichjaratu ch'elli anu apertu a stagione da u 1 di dicembre è chì l'amatori di sci da parechji paesi sò in dumanda di Palandöken.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà dichjaratu chì ùn ci hè micca una mancanza di neve in Palandöken per via di a neve artificiale, è chì sò speranti per a stagione turistica di questu annu.