I travagliadori sparati in a custruzzione di u Tunnel di Sabuncubeli cuminciaru à agisce

I travagliadori chì sò stati licenziati durante a custruzzione di u Tunnel di Sabuncubeli anu cuminciatu à prutestà: 2 travagliadori subcontratti, chì i so travaglii sò stati terminati u mese passatu mentre travagliavanu in u Tunnel di Sabuncubeli, chì hè statu cuminciatu à esse custruitu nantu à l'autostrada Izmir - Manisa è hè previstu di riduce. u trasportu trà e duie cità à 15 minuti, hà dichjaratu chì circa 175 mesi di salarii, inseme è pagamentu di avvisu ùn sò micca stati pagati.
U travagliu nantu à u Tunnel di Sabuncubeli, chì hè trà i prughjetti 35 previsti per esse realizatu da u guvernu di u Partitu AK in Izmir è chì i fundamenti sò stati posti u 9 di settembre di u 2011, si sò firmati un pocu di tempu per via di e difficultà finanziarie di a cumpagnia chì realizava l'operazione. custruzzione. A cumpagnia hà licenziatu 175 travagliadori u mese passatu. I travagliadori, chì anu dichjaratu ch'elli ùn anu micca ricivutu a so indemnità è l'avisu in più di i so salarii di circa 3 mesi, anu prutestatu oghje à a 2a Direzzione Regiunale di l'Autostrade. Spieghendu chì eranu in una situazione difficiule, Yaşar Beşli, di 40 anni, unu di i travagliadori, hà dettu:
"Aghju travagliatu per a cumpagnia chì face a custruzzione di u tunnel dapoi 3 anni. U nostru travagliu hè statu finitu u 30 di nuvembre senza alcun avvisu. Ci hè un totale di 175 persone licenziate è sò tutti in una situazione difficiule. I nostri 3 salari, indemnità è pagamentu di avvisu ùn sò micca stati pagati. Hè dichjaratu chì u nostru prublema serà risoltu in i nostri scontri cù l'autorità, cusì avemu decisu di piglià l'azzioni oghje per sprimà a nostra situazione. U Direttore Regionale di l'Autostrade hà nutatu chì u calendariu di pagamentu serà annunziatu prestu. Cuntinueremu a nostra lotta per circà i nostri diritti. A cumpagnia di u cuntrattu hà pagatu tutti i salarii di i so impiegati u venneri scorsu per evità di esse penalizzati da u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, è ùn hà micca responsabilità legale versu i so propri impiegati. Eppuru, noi, i travagliadori sottumessi, simu quelli chì facenu u travagliu è sò vittimi. Se ùn ci hè micca soldi, induve hà pagatu i so propiu impiegati? Se ci sò soldi, perchè i nostri crediti ùn sò micca pagati? Continueremu e nostre azzioni finu à chì i nostri crediti sò pagati. I nostri amichi aspettanu digià in u cantiere.
Dopu à a dichjarazione di stampa, i travagliadori sò tornati à u situ di custruzzione di u tunnel. L'attesa di i travagliadori in u cantiere cuntinueghja.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*