Comunicazione In-Stazione in Metro è Ankaray

Comunicazione in stazione in Metro è Ankaray: In l'Assemblea Metropolitana di Ankara, presieduta da u Vicepresidente di l'Assemblea Ali İhsan Ölmez, hè statu decisu di stabilisce un sistema di stazione interna per assicurà a cumunicazione ininterrotta in METRO è ANKARAY.

In l'Assemblea Metropolitana di Ankara, presieduta da u Vicepresidente di l'Assemblea Ali İhsan Ölmez, hè statu decisu di stabilisce un sistema in-stazione indoor per assicurà a cumunicazione ininterrotta in METRO è ANKARAY.

In a lettera di a Presidenza mandata à l'Assemblea, hè statu dichjaratu chì ci sò state richieste da i passageri chì viaghjanu in METRO è ANKARAY per installà un sistema di cumunicazione interna in stazioni in stazioni di cumunicazione in queste zone, induve i telefuni mobili ùn sò micca supportati, stabilimentu di un sistema di cumunicazione interna in-stazione in e stazioni in altre linee di Metro, in particulare in e stazioni cumuni METRO è ANKARAY, è l'affittu di stu sistema per un periudu di 10 anni hè statu unanimu appruvatu cù l'appruvazioni di i membri di u cunsigliu.

Inoltre, i rapporti di e cumissioni sò stati discututi è risolti in l'assemblea. In cunsiquenza, u rapportu di a Cummissione per l'Uguaglianza di l'Opportunità per e Donne è l'Omu nantu à l'espansione di i rifugi di e donne, u rapportu nantu à furnisce u sustegnu à i cummercianti vittime di u focu in u Bazar di Suluhan, u rapportu di a Cummissione di l'Affari Suciali nantu à e misure. pigliatu per e persone chì campanu in i carrughji per via di i mesi di l'inguernu è i Siriani chì vivenu in i parchi è i giardini. , u rapportu nantu à a creazione di un centru di vestiti per i bisogni, u rapportu nantu à a risturazione di a Melike Hatun Grave à e fruntiere. di u Centru Storicu di Sutura, i rapporti nantu à a rinascita di l'allevamentu di l'animali in Beypazarı è a diffusione di a Capra Ankara sò stati accettati unanimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*