Ùn ci hè micca prublema di sicurità nantu à a linea TCDD Ankara-Istanbul YHT

Ùn ci hè micca prublema di sicurità nantu à a linea TCDD Ankara-Istanbul YHT: Ferrovie statali hà fattu una dichjarazione annantu à u YHT chì serve trà Ankara è Istanbul.
Hè statu informatu chì a linea di i Ferrovii Statali di a Republica Turca (TCDD) hè stata messa in opera dopu chì tutti i prucessi sò stati cumpletati è un rapportu di operabilità sicura hè statu preparatu.
In a dichjarazione fatta da TCDD, hè statu dichjaratu chì era necessariu di fà una dichjarazione annantu à a nutizia intitulata "Ghost Train" in un ghjurnale ieri.
In a dichjarazione, hè inghjustu à i ferroviari chì travaglianu in u prugettu, i sperti lucali è stranieri chì sò cumpetenti in i so campi, è parechje persone, in particulare i prufessori universitari è i scientisti chì anu cuntribuitu à u prugettu, per dì chì "u prughjettu hè statu apertu prima. hè statu finitu, u materiale puliticu hè statu fattu, è ci hè stata una brea di sicurità enormosa "per u prughjettu YHT Ankara-Istanbul. In a dichjarazione, e seguenti dichjarazioni riguardanti u prucessu di cumpletamentu di a linea Ankara-Istanbul YHT sò state incluse: "Hè statu infurmatu chì a linea hè stata cumpleta è pronta per u funziunamentu da u cuntrattu è a cumpagnia di cunsultante chì hà custruitu a linea. A linea hè stata accettata da a Cummissione d'Accettazione TCDD, chì hè custituita da esperti tecnichi. U Dipartimentu di Custruzzione Ferroviaria hà sottumessu l'appruvazioni cun parè favurevule. U cumitatu tecnicu furmatu sottu a coordinazione di u Dipartimentu di Traffic TCDD hà informatu l'idoneità di a linea per u funziunamentu è hà preparatu è publicatu l'istruzzioni di u dipartimentu di u Trafficu.
Un rapportu di sicurezza hè statu ancu datu da l'organismu di certificazione appruvatu da l'UE autorizatu à emette certificati internaziunali. Prima di a certificazione, i prucessi di prova misurati sò stati fatti cù u trenu di misurazione Piri Reis, partendu da a più bassa velocità (30 km / h) è finu à 275 km / h, cù a participazione di l'organi di certificazione. Infine, un rapportu hè statu preparatu da u Cumitatu Scientificu, chì hè custituitu di scientisti numinati da l'università.
In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì u sistema di gestione di u trafficu (ERTMS) utilizatu da i paesi sviluppati hè utilizatu in tutte e rùbbriche di a linea Ankara-Istanbul induve l'alta velocità hè appiicata, è pò esse vistu da u centru di cummandu, "In a linea cunvinziunali. Sezione trà Köseköy-Gebze, u sistema TMI (Gestione di u Trafficu per Telefonu da u Centru) in cunfurmità cù i normi internaziunali è a certificazione hè applicata.
In a dichjarazione TCCD, a dichjarazione "A linea YHT Ankara-Istanbul hè stata messu in opera dopu chì tutti i prucessi sò stati cumpletati è un rapportu di operabilità sicura hè statu preparatu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*