TCDD hà custruitu un muru per a salvezza di a vita

TCDD hè custruendu un muru per a salvezza di a vita: i studienti di a Primaria Petrol Ofisi è di u Liceu di Gazi chì vanu à a scola traversendu i rails diventeranu a storia. TCDD 6th Direzzione Regiunale sta custruendu un muru di cuntinimentu per prevene u periculu.
A nostra nutizia, chì hà annunziatu u periculu di morte di i studienti chì vanu à a scola passendu sopra a ferrovia chì separa Cemalpaşa Mahallesi è Ziyapaşa Mahallesi in Adana, hà fattu un sonu. A Municipalità Metropolitana, chì vole piantà u periculu sperimentatu da i studienti di a Primaria Petrol Ofisi è di u Liceu di Gazi, hà iniziatu u travagliu necessariu per custruisce un passaghju sottu, mentre chì a 6a Direzzione Regiunale di TCDD, chì vulia piglià misure permanente contr'à u periculu, hà iniziatu. u muru di cuntinimentu per impedisce u passaghju. I genitori di i studienti anu dichjaratu chì u muru ùn seria micca a suluzione è dissenu: "Un passaghju sottumessu deve esse custruitu quì urgentemente. Perchè a strada hè assai longa ", disse.
ISTRUZIONI DI PORTA DA ORALE
Cum'è hè cunnisciutu, i studienti di a Scuola Primaria Petrol Ofisi è u Liceu di Gazi vanu à a scola ogni matina usendu a ferrovia chì separa u Distrittu Cemalpaşa è u Distrittu Ziyapaşa l'un da l'altru. Duranti sta transizione periculosa è mortuosa, i ghjovani studienti sò accumpagnati da i so genitori. A prima reazione positiva à a nutizia di SABAH Güney, chì annunziava stu periculu in u titulu cù u titulu "Micca a scola, ma a strada di a morte", hè vinutu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Hüseyin Sözlü.
REAZIONE A MURO DA GENITORI
À l'uscita di a riunione di l'assemblea, hà dettu: "Era assai bona nutizia. Aghju subitu direttu i nostri squadre à a zona. Vuliu una parata per i studienti. Ciò chì hè necessariu serà fattu ", disse. Mentre chì sti parolle di u presidente Sözlü creanu a satisfaczione trà i genitori, i funzionari di a Direzzione Regiunale di TCDD 6th cuminciaru à a custruzzione di un muru di cuntinimentu per impediscenu sti passaghji, chì eranu pruibiti finu à chì a traversata hè stata fatta. Quandu i genitori di i studienti anu reagitu à stu muru, u caosu sbulicò è a polizia intervene.
A STRADA SERÀ LONGA
I genitori di i studienti anu dettu: "I nostri figlioli, chì si sveglianu prima ogni matina, utilizanu sta strada per piglià una scorciata à a scola. TCDD hà custruitu un muru quì. A strada serà assai longa. U tempu hè bonu avà. Ma chì feranu i nostri cuccioli quandu piove è friddu ? Vulemu urgente chì un passaghju sotterraneu sia custruitu in a regione. In particulare dopu à a scola, u tempu si scurisce. I nostri figlioli anu paura. Ciò chì succede, lasciate chì TCDD è Metropolitana portanu una soluzione urgente à sta situazione ", disse.
"U nostru scopu hè a sicurezza di a vita"
L'ufficiali di a Direzzione Regiunale di u TCDD 6, invece, anu truvatu chì stu rimproveru di i genitori era ghjustificatu, ma u più impurtante era a salvezza di a vita, è hà dettu: "Hè periculosu è pruibitu d'utilizà i treni. Hè sbagliatu per i genitori di derailing tenendu a manu di i so figlioli. Ùn possu micca capisce cumu un genitore pò fà questu. Hè per quessa chì custruemu un muru di cuntinimentu. U nostru scopu ùn hè micca di causà difficultà à e persone, ma di assicurà a so sicurità. Se i genitori pensanu bè, capiranu chì ciò chì facemu hè ghjustu ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*