İZBAN Avvertimentu à i cummercianti di Torbalı

İZBAN Avvertimentu à i cummercianti di Torbalı: Cuntinueghjanu e riunioni tenute da a Camera di Cummerciu di Torbalı per i gruppi prufessiunali. A Camera di Cummerciu di Torbalı, chì riunisce un gruppu prufessiunali ogni settimana è ascolta i prublemi di i so membri, hà tenutu u weekend cù i pruprietarii di l'imprese chì vendenu "Bennie di cunsumu durable è tessili di vendita" in u Restaurant Merve. À a riunione, chì hà cuminciatu cù u discorsu di apertura di u presidente di u Parlamentu Erkan Aksoy, a situazione di i cummercianti di u distrittu hè statu discutitu. Enfatizendu chì tutti anu da diventà una marca è i partenarii devenu cresce, Abdulvahap Olgun, presidente di a Càmera di Cummerciu; "I nostri cummercianti ponu impedisce à i citadini di esce da u distrittu cù un serviziu di qualità. I voli İZBAN cuminciaranu assai prestu. Izmir s'avvicinerà. Serà pussibule ghjunghje à Gaziemir in 12 minuti è Basmane in 28 minuti. I citadini chì piglianu u trenu da a stazione di Tepeköy puderanu andà finu à Aliağa. Mentre İZBAN hè in realtà una benedizzione, pò trasfurmà in un svantaghju per i cummercianti. Se e nostre imprese si migliurà è aumentanu a qualità di u produttu è a diversità, ùn ci saranu micca prublemi. Altrimenti, i citadini preferanu Izmir per shopping ", disse.
IZMIR s'avvicinarà
Aghjunghjendu chì i voli İZBAN cuminciaranu in pocu tempu, u presidente Olgun hà dettu: "Cù questu investimentu, İzmir diventerà assai più vicinu. Avemu menzionatu prima chì İZBAN hè à tempu una benedizzione è un fardelu. In verità, İZBAN hè una grande benedizzione per a ghjente di u distrittu in quantu à u trasportu. Tuttavia, sia a divisione di u distrittu in dui sia i cavalieri di i veiculi sò un pesu per Torbalı. A partenza serà ogni 3 minuti. Se i nostri cummercianti ùn si migliuranu micca è aumentanu a varietà è a qualità di i so prudutti, a ghjente fughjerà fora di u distrittu per shopping. Smettimu di lamentà è di lamentu avà. A ghjente di u distrittu, per shopping 'KarşıyakaÙn deve micca dì: "Devu andà à Gaziemir". Se ùn sviluppemu u nostru cummerciu, tutti chjuderemu è diventeremu travagliadori in queste fabbriche in Torbalı. Custruisce l'infrastruttura necessaria è pigliate passi per u futuru. I nostri marchi lucali duveranu esse furmati, i picculi cummercianti duveranu unisce è stabilisce partenarii ".
AVERIAmu ESSÈ UNA CITTA DI MARCA
Abdulvahap Olgun, chì aghjunghjenu chì sò cunuscenti di i prublemi di tutti i membri di a camera, da u più grande à u più chjucu, hà dettu ch'ellu pò andà à scuntrà cù i cummercianti per furnisce u serviziu à ogni fabbrica. Enfatizendu chì a ghjente deve truvà tuttu ciò chì cercanu quì, Olgun hà dettu chì u livellu desideratu di qualità ùn pò micca esse ghjuntu. U presidente di TTO, Olgun, chì hà dettu chì e cità di marca sò in competizione trà di elli, micca più paesi: "Hè per quessa chì marcaremu a nostra attività è Torbalı. In una cità induve campanu 150 mila persone, i nostri cummercianti ùn deve micca lascià fora stu citadinu. I soldi di Torbalı duveranu stà in Torbalı in termini di shopping, procurement di servizii è manghjà. Avemu da abbraccià stu principiu inseme è fà studii chì migliurà a nostra attività. L'innuvazione, l'innuvazione, u spiritu di l'impresa duveranu esse e nostre parolle di lettu. Dopu à i discorsi, i membri anu dettu i so prublemi. I membri, chì anu dichjaratu ch'elli avianu in generale una carenza di persunale, esigenu a furmazione di u persunale di vendita di vendita aprendu un cursu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*