Una strana discussione nantu à a custruzzione di u passaghju in Trabzon

Una Strana Discussione di Custruzzione di Overpass in Trabzon: U cavalcadu da esse custruitu nantu à a Strada Costiera di u Mar Neru davanti à l'Università Privata Eurasia Ömer Yıldız Campus hà purtatu l'Autostrade è l'amministrazione universitaria in faccia.
U cavalcadu, pianificatu per esse custruitu nantu à a Strada Costiera di u Mari Neru davanti à u Campus Privatu Ömer Yıldız di l'Università Eurasia in Yalıncak, Trabzon, hà purtatu l'Autostrade è l'amministrazione universitaria in faccia.
L'impiegati di a cumpagnia di l'imprenditori assignati da l'Autostrade vulianu chì u midibus di l'università sia rimorchiatu in l'area induve cumincianu a custruzzione di u passaghju, ma a gendarmeria hè stata chjamata quandu u veiculu ùn era micca rimorchiatu. À a dumanda di a gendarmeria, u veiculu ùn hè statu sguassatu da u so locu da l'università, è e squadre ùn puderanu micca principià u travagliu di custruzzione. Hè statu saputu chì una riunione serà tenuta u luni à a Direzzione Regionale di l'Autostrade, sottu a presidenza di u guvernatore Abdil Celil Öz, dopu chì a tensione aumentava.
L'impiegati di a cumpagnia di l'imprenditori assignati da l'Autostrade vulianu vene à u fronte di u Campus Ömer Yıldız di l'Università Privata Eurasia è inizià i travaglii di sopra à a Strada Costiera di u Mar Neru oghje. Tuttavia, u travagliu ùn pudia esse principiatu per via di u serviziu midibus di l'università situata in a zona induve a custruzzione serà iniziata. Mentre chì i funzionari di l'università sò stati dumandati à ritirà u veiculu da u so locu, u veiculu ùn pudia esse rimorchiatu da u so locu malgradu tutti i sforzi. Dopu, a squadra di gendarmeria hè stata chjamata in a zona. Malgradu l'insistenza di e squadre di gendarmeria, u veiculu ùn hè micca statu ritiratu da u so locu, è sta volta u presidente di u Cunsigliu di l'Università Ömer Yıldız hè ghjuntu in a regione.
Yıldız hà dettu chì a decisione finale nantu à u locu induve u passaghju serà custruitu serà decisu in a riunione chì si terrà sottu a presidenza di u guvernatore Abdil Celil Öz u luni. Yıldız hà dettu: "U locu induve serà custruitu u passaghju attuale hè in una cundizione chì minaccia sia l'imaghjini è a sicurità di a nostra università. Per quessa, avemu trasmessu u prublema à u nostru stimatu guvernatore. Pruvaremu di truvà una suluzione cù l'Autostrade è l'istituzioni cunnesse u luni. A nostra dumanda hè di custruisce un passaghju da u puntu previamente determinatu da a municipalità di Ortahisar è l'Autostrade. Pensu chì stu locu hè statu obiettatu da altre persone. L'autostrade cuminciaru à circà un novu locu. Stu locu novu identificatu induve u passaghju hè destinatu à esse custruitu piglia u dormitoriu di e nostre ragazze sottu à i so pedi è puderà esse usatu in altri attacchi cum'è e nostre zitelle sedute nantu à i balconi di u dormitori di e ragazze o tiranu bombe di fumu. a nostra università, Diu ùn ci vole. Questa hè a nostra obiezione. Ùn avemu micca obiezione à u passaghju. Stu passaghju minacciarà l'imaghjini è a sicurità di a nostra università ".
Ricordendu chì ùn anu mai pensatu di cunflittu cù l'istituzioni di u statu, ma i Campus Yomra eranu bluccati prima da l'Autostrade, Yıldız hà dettu: "L'autostrade facenu questu tuttu u tempu. Nanzu, u fronte di u nostru Campus Yomra era chjusu. Ùn vogliu micca entre in un attritu cù l'autostrade ", disse.
I sperti nantu à u locu induve u passaghju attuale serà custruitu hà dichjaratu chì questu hè u locu più adattatu in quantu à a sicurità di u trafficu è a salvezza di a vita di i pedoni, in particulare i studienti universitari, è chì un trafficu di pedoni quì pò causà cunsequenze indeserate, postu chì u locu presuntamente. determinatu prima hè 60-70 metri di distanza da u campus universitariu. .

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*