U presidente di a Federazione Turca di Sci Erol Yarar à Ergan Mountain Ski Facilities

U presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar à Ergan Mountain Ski Facilities: U presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar hà fattu inspezioni in Erzincan Ergan Mountain Ski Facilities.

Dopu à a so visita à l'Uffiziu di u Guvernatore di Erzincan, u presidente di a Federazione Turca di Ski, Erol Yarar, hà tenutu una reunione cù a participazione di i direttori di l'istituzioni è l'urganisazione publica in a sala di riunioni di l'edificiu Erzincan MUSIAD.

In più di u presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar, u guvernatore d'Erzincan Süleyman Kahraman, u sindaco di Erzincan Cemalettin Başsoy, u procuratore di Erzincan Hüsnü Aldemir, u deputatu di u Partitu AK Erzincan Sebahattin Karakelle è i direttori di parechje istituzioni è organizzazioni pubbliche anu assistitu à l'esame è a riunione.

Parlendu à a riunione tenuta in a sala di cunferenza di l'edificiu MUSIAD, induve l'investimenti fatti nantu à u Monte Ergan è ciò chì pò esse fattu in u futuru, Erol Yarar, u presidente di a Federazione Turca di Ski, hà fattu i seguenti cumenti; "Tuttu u nostru prublema hè u sviluppu di u nostru paese. Quandu sò ghjuntu à Erzincan, aghju vistu cumu pudemu sviluppà sta cità. Vecu sta professione cum'è un grande strumentu per u sviluppu di u paese. Erzincan hè una cità chì ùn hè micca visibile. nantu à a carta di sci di Turchia, significa chì avemu una mancanza di gestione di percepzioni quì, perchè Erzincan hè un tali investimentu hè statu custruitu è ​​​​un centru di sci hè statu stabilitu.

Cù l'accordu firmatu trà a Svezia è a federazione di ski, purteremu in Turchia i meglii furmatori di u mondu, in questu modu, vaccineremu da avà a nostra squadra naziunale cù u mudellu svedese.

U ski hè una scienza, hà una tecnulugia. U Turismu di Ski in Turchia hè un mudellu assai impurtante cù u più grande putenziale. Questu hè validu in Erzincan è validu in altre pruvince 48. In altre parolle, pruvince 48 in Turchia anu un putenziale cum'è Erzincan. Ma nimu ùn sà questu in Turchia. e regioni agisce cum'è un mutore in u sviluppu in questu spaziu. A regione Erzurum hè sfurtunatamenti un esempiu tristu per noi. Moltu investimentu hè statu fattu, ma l'efficienza desiderata ùn hè micca stata ottenuta. Ma da avà, stu travagliu serà fattu cù a scienza. Questa capacità di 1700 letti in Erzincan hè una capacità assai impurtante, ma sta capacità di 1700 letti hà da scuntrà a furmazione di sci.

Avemu bisognu di prisentà i valori lucali à a ghjente. L'industrializazione ùn deve micca sempre esse un scopu, ogni regione hà u so propiu putenziale ".

Dopu à a riunione, a delegazione si n'andò à l'Ergan Ski Facilities per inspeccionà l'impianto di ski, ghjunse à l'impianto di ski in gondola, è poi andò à a 2ª tappa di l'impianto in seggiovia, hà fattu inspezioni è cunsultatu per infurmazione.

U guvernatore di Erzincan Süleyman Kahraman, chì hà fattu una dichjarazione nantu à a seconda tappa di a facilità, hà fattu i seguenti cumenti; "U nostru scopu in esaminà stu locu hè di presentà à u publicu quantu efficace e nostre facilità ponu esse. Spergu chì sta visita serà benefica. Fara una cuntribuzione assai impurtante à u sviluppu ecunomicu è suciale di a nostra pruvincia di ski ".

Una altra persona in a delegazione chì hà fattu una dichjarazione à a facilità, u presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar, hà fattu i seguenti cumenti; "Hè statu assai benefiziu per mè di vede sta muntagna. Perchè aghju vistu i prughjetti di sta muntagna è aghju intesu assai l'elogi di sta muntagna. Era a prima volta per vene à sta muntagna. Cum'è una persona chì hà sciatu da 40 anni. anni, possu dì facilmente chì sta muntagna hè una di e più belle muntagne in Turchia per scià.Una, sta muntagna hè un bellu rigalu di Diu à Erzincan.Ma s'è vo circate, diventa una vigna, s'ellu ùn fate micca. diventa una muntagna.Ora ci vole à fà di sta vigna un centru di turisimu internaziunale cù una bona cura.Pudemu ghjunghje ne à travaglià cù l'istituzioni è l'atleti necessarii.Sta muntagna hà una longa strada da andà.Hà una capacità assai grande. Pudemu custruisce sistemi di neve muderni quì è passà a stagione assai prima. Aghju vistu questu potenziale avà. Pensu chì pudemu insignà à i nostri ghjovani un bonu futuru, una bona vita sportiva, è esse una bona persona. Avemu u necessariu. infrastruttura per questu.Com'è a Federazione, travagliammu ghjornu è notte.Hè pussibule di ski in 48 pruvince di Turchia.U più impurtante di questi. Unu d'elli hè Erzincan. Per quessa, cum'è una bona nutizia, s'impegneremu à cumpiendu stu putenziale in Erzincan inseme da avà.