U Simposiu Internaziunale di Tecnulugia di Trasportu Transist 2014 principia u venneri

Transist 2014 International Transportation Technologies Symposium principia u venneri: Transist 2014 International Transportation Technology Symposium and Fair cù u tema di "4S in Transport Public: Smart, Safety, Simplicity, Sustainability"; Si terrà à u Centru di Cungressu di Istanbul trà 19 è 20 dicembre 2014, in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul è l'IETT.

L'apertura di u prugramma hà participatu u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan, Governatore di Istanbul Vasip Şahin, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Dr. Mentre nomi cum'è Kadir Topbaş assisteranu à u simposiu, ci sò ancu nomi cum'è u Direttore Generale THY Temel Kotil, u Direttore Generale TCDD Süleyman Karaman, è u Direttore Generale di Transportation AŞ Ömer Yıldız.

A prima sessione di u simposiu, chì si focalizeghja nantu à e "Trende di Tecnulugia di Trasportu per un Munnu Cambiante" per l'usu di i tipi d'energia chì ùn contaminanu micca l'ambiente o minimizzanu a contaminazione ambientale, sarà custituita da quattru sessioni principali è una sessione di apertura.

L'autobus nostalgici seranu debutati per a prima volta à a Fiera Transist

IETT, chì ripruduce u trolleybus "Tosun", chì era in serviziu in u 1968, fedelmente à l'uriginale l'annu passatu è l'hà presentatu à u trafficu d'Istanbul, introduverà dui autobus nostalgichi diffirenti à i visitori di a fiera quist'annu. BUSSING, chì hè stata in u trafficu d'Istanbul per 29 anni, è LEYLAND, chì hè stata in serviziu per 24 anni, scuntrà i Istanbuliti per a prima volta à a fiera. Dopu à a fiera, l'autobus 1951 BUSSING è l'autobus LEYLAND 1968 cumincianu à serve in Istanbul.

Prima à a Fiera Transist: Premii di trasportu per truvà i so pruprietarii

Transist Symposium è l'urganizazione di a Fiera romperà un novu terrenu quist'annu è determinarà u megliu di u trasportu publicu. U cuncorsu, urganizatu cù u scopu di aduttà a cultura di l'eccellenza da l'istituzioni chì furnisce servizii di trasportu publicu è aumentà a qualità di u serviziu, revelarà ancu i criteri di Turchia in u trasportu publicu. Sceltendu e pruvince chì offrenu u megliu serviziu di trasportu publicu secondu i criterii determinati da a cumpetizione, u scopu hè di permette à l'altre pruvince di vede e so mancanze è di migliurà in questa direzzione. Inoltre, cù a ripetizione periodica di sta cerimonia di premiazione, serà vistu in u tempu in quale direzzione è quantu e pruvince ponu viaghjà in servizii di trasportu publicu.

I criterii principali in a cumpetizione sò stati pensati per evaluà u travagliu di e pruvince in i servizii di trasportu publicu. I subcriteri differenziati sò stati creati nantu à a basa di i modi di trasportu stradale, ferroviariu è marittimu. Cusì, parechji criterii, da e pulitiche ambientali à e tecnulugia di trasportu, da a furmazione di l'impiegati à a qualità di serviziu, ghjucà un rolu determinante in i premii.

Per ghjunghje à i so scopi, hè destinatu à assicurà u scambiu d'infurmazioni sustinibili trà i participanti, i guverni lucali è i rapprisentanti di u settore creendu una piattaforma accademica.

· Assicurendu a spartera di l'infurmazioni in u settore di u trasportu,
· Segui attentamente e tecnulugia è innovazioni,
· Crea una cultura di trasportu publicu,
· Aumentà l'interessu di u publicu in u trasportu publicu,
· Stabbilimentu è sviluppu di normi di trasportu publicu urbanu,
· Migliurà l'infrastruttura è e cundizioni di cunfortu,
· Identificà i bisogni di regulazione legale in quantu à u trasportu publicu urbanu,
· Dirighjendu l'utilizatori di vitture private per aduprà u trasportu publicu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*