A decisione di a corte in u casu Aslı Nemutlu hè stata annullata.

A decisione presa da u tribunale in u casu Aslı Nemutlu hè stata annullata: a decisione di scuperta presa da u tribunale in u casu riguardanti a morte di u skier naziunale Nemutlu, chì hè mortu dopu à cadutu durante a furmazione in Erzurum Konaklı Ski Resort, hè stata annullata una volta di più per via. a mancanza di cumitatu di esperti.

A decisione di scuperta presa in u casu induve 16 persone, cumpresu u presidente di a Federazione Turca di Ski Özer Ayık, sò stati pruvati in quantu à a morte di u skier naziunale Aslı Nemutlu, chì hè mortu dopu a caduta durante a furmazione in Erzurum, hè stata annullata una volta di più per via di l'espertu. scusa è un novu espertu ùn hè micca statu numinatu.

À l'udienza tenuta in Erzurum 4th Criminal Court of First Instance u 16 settembre 2014, un cumitatu di sperti hè statu determinatu è hè statu decisu di fà scuperta u 6 dicembre 2014, ma u ghjornu prima, unu di i membri di u cumitatu hà infurmatu à tribunale chì ùn pudia micca participà à a scuperta per via di i so esami.

Incapace di ottene risultati da l'entrevista cù i novi sperti, u tribunale hà annullatu di novu a scuperta, cum'è hà fattu dopu à l'obiezione di "reiezione di u ghjudice" di l'avucati di l'accusatu u 21 di ghjennaghju di u 2014.

Ahmet Metin Nemutlu, babbu di u skier naziunale Aslı Nemutlu, hà dichjaratu in a so dichjarazione chì 8 esperti di 25 università sò stati cuntattati finu à avà, ma alcuni ùn anu micca accettatu è alcuni eranu sottu pressione.

Dichjarà chì u casu dura più di dui anni, Nemutlu hà dettu:

"Avemu da purtà esperti da l'esteru avà? Ci hè un tistimone espertu dopu ancu u più chjucu furtu. I sperti ùn accettanu micca l'assignazione per ùn accettà l'offerta o esse sottu pressione. U ghjudice di u tribunale hè ancu sopraffattu. Ùn ci hè statu nisun risultatu in u casu chì dura più di 2 anni. Nanzu, l'avucati di l'accusatu avianu impeditu a scuperta dumandendu un "ghjudice di rifiutu". In Turchia, chì hè un paradisu di l'esperti, ùn si pò truvà nisun espertu per u casu di Aslı. Sfortunatamente, ùn pudemu micca fà sensu di questu ".

EVENTU

A skier naziunale Aslı Nemutlu hà persu a so vita per un accidentu chì hà avutu mentre s'addestrava nantu à a pista Super-G femminile u 12 di ghjennaghju di u 2012, prima di a Cumpetizione di a Prima Tappa di Sci Alpinu pianificatu per esse in Erzurum Konaklı Ski Center , u presidente di a Federazione Turca di Ski, Özer Ayık, Una demanda hè stata presentata contr'à 7 persone, cumprese 2 persone, esigendu a prigiò da 6 à 9 anni per "causà a morte per negligenza". In a seconda inculpazione preparata in quantu à l'incidentu, una pena di prigiò da 6 mesi à dui anni hè stata dumandata per XNUMX funzionari publichi per "abusu d'uffiziu".