Novi treni chì venenu à u Metro d'Ankara

Novi treni sò ghjunti à Ankara Metro: I prublemi sperimentati in e linee Çayyolu è Sincan sò ghjunti à l'agenda di u Parlamentu. Duranti i negoziati di u bilanciu, Levent Gök spiegò i prublemi in u metro à u Ministru di Trasporti è Comunicazioni, Lütfi Elvan, è disse: "I carri sò affollati, affollati". U Ministru Elvan hà dettu ancu: "Attualmente, ci hè un volu ogni 6.5 minuti; "Ma à a fine di ghjennaghju, spergu chì u numeru di sti viaghji di 6 minuti è mezzo diminuirà ancu di più", disse.

In i discussioni di u bilanciu tenuti u ghjornu precedente à l'Assemblea Generale di u Ministeru di i Trasporti, i prublemi sperimentati in e linee di metro in Ankara sò stati ancu purtati à l'agenda. Levent Gök, Vicepresidente di u Gruppu CHP, chì hà pigliatu a parolla durante e riunioni, hà toccu à a linea di metro è hà dirigutu e seguenti critiche à u Ministru Elvan:

VAGONI CLICCA CLICCA

"Ankara hà un prublema assai impurtante, Signore Ministru. Dopu u guvernu hà pigliatu u metro, chì a Municipalità Metropolitana di Ankara ùn pudia fà, è hà custruitu. Aghju ringraziatu ancu quì dopu a so apertura. U metro era veramente essenziale è un bisognu impurtante di Ankara; in ogni modu, Ankara hè prubabilmente l'unica cità in u mondu induve un metro custruitu cù tanti soldi è sforzu hè diventatu tortura. A ghjente hè purtata à u metro Çayyolu da Sincan è Etimesgut da autobus è anelli, finu à l'ultima stazione. A pupulazione di Çayyolu hè assai densa. Hè diventatu quasi impussibule di cullà in u metro in a stazione principale durante l'ore di punta, è mentre era pussibule ghjunghje à Kızılay in 20-25 minuti in autobus, soprattuttu chì i viaghji di l'anellu ùn sò micca datu in tempi abbastanza è ùn sò micca spessu fatti. , i nostri citadini sò avà in visita à Kızılay cù un tempu finu à una ora è mezza da Çayyolu è Etimesgut. I carri sò inadegwati, i carri sò sovraffollati, è e persone cumincianu à cummattiri avà ".

C'È VERAMENTE PROBLEMI

Rispondendu à a critica di CHP à Gök, u Ministru Elvan hà dettu:
"In particulare, avete dichjaratu chì ci sò qualchi prublemi in e linee di metro Batıkent-Sincan è Kızılay-Çayyolu. Da ghjennaghju, vale à dì, in un mese, ci sarà un aumentu di u numeru di treni. Ci hè una vera carenza di treni in u mumentu; ma deveru ancu dì chì i treni sò aumentati ogni ghjornu. Sapete, avemu principiatu cù 10 minuti, avà ci hè un viaghju ogni 6 minuti è mezu; ma da a fine di ghjennaghju, speremu, u numeru di sti viaghji di 6 minuti è mezu calarà ancu di più. Pensu chì i passageri si sentenu un pocu più còmode in una certa manera. Di sicuru, lasciami dichjarà questu. À u mumentu, avemu trasferitu e linee di metro Kızılay-Çayyolu è Batıkent-Sincan à a Municipalità Metropolitana di Ankara dopu avè fattu l'investimentu attuale. Ma questu ùn significa micca chì noi, cum'è u Ministeru, ùn seremu micca implicati in alcun modu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*