Fate a strada per l'Hospital Statale di Çiğli

Fate a strada per l'Hospital Statale di Çiğli: Bilal Doğan, Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà purtatu a strada di cunnessione insoddisfatta di l'Hospital Statale di Çiğli à a prima riunione di a Municipalità Metropolitana di İzmir in dicembre.
Bilal Doğan, Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà fattu a seguente dichjarazione in a riunione di l'assemblea:
"Serà unu di i più muderni ospedali in Turchia, chì hè statu purtatu à u nostru İzmir cù a grande cuntribuzione, sforzu è sustegnu di l'ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è Deputatu di u Partitu AK İzmir, u Signore Çiğli State Hospital, chì operarà sottu à u Segretariatu Generale di l'Associu di l'Hospitali Publici di u Nordu, hè previstu per esse apertu in u primu trimestre di u 2015. 150 milioni di TL seranu attribuiti per a custruzzione di l'uspidale. L'uspidale in questione hè una struttura custituita da 68 blocchi cù un spaziu tutale chjusu di 659 mila 2 metri quadrati nantu à un terrenu di 70 mila 197 metri quadrati.
L'uspidale, chì serve cù una capacità di 517 letti, hà 405 letti di serviziu è 112 letti di terapia intensiva. Tutti sti letti sò in stanze per 1 è 2 persone, cù u so bagnu è WC. Avarà 112 stanze policliniche, 18 sale operatorie, 2 unità di angiografia, centru di chirurgia cardiovascular, unità di chimioterapia, centru di terapia fisica, unità di endoscopia, centru di dialisi cù capacità di 17 apparecchi, centru di trattamentu di 17 letti, centru di trasplante d'urgani. Cù sta infrastruttura, l'uspidale hè previstu di esse adupratu ogni ghjornu da un minimu di 6 mila policliniche, 500 servizii d'urgenza è una media di 15 mila citadini, inseme cù e persone chì li accumpagnaranu. A capacità di parcheghju di l'uspidale hè di circa 500 veiculi "è hà datu infurmazioni nantu à l'uspidale.
In cunsiderà u putenziale di serviziu di l'Hospital Statale di Çiğli è cunsiderà a so data d'apertura, alcune cunfigurazioni sò necessarie per u paisaghju, i travaglii di junzione è i signalizazioni nantu à e strade di cunnessione è u trasportu pedonale, è hà dettu: "Ci hè un volu d'uccelli di 100 metri trà Anadolu Caddesi è l'uspidale. , ma ùn ci hè micca una cunnessione stradale. Considerendu a sezione utilizata da ESHOT cum'è un parcu d'autobus in questa zona, ci hè una necessità urgente di apre un passaghju di cunnessione chì serà ancu adattatu per e vitture da sopra o sottu a linea di treni İZBAN. In altre parolle, a strada 8780/11 è a strada 8782 deve esse cumminata. Cusì, serà pussibule ghjunghje à l'uspidale senza aumentà a carica di trafficu di u passaghju sottu, chì hè vicinu à u bazar Çiğli. Sta cunnessione hà in particulare accelerà è facilità i transiti in ambulanza.
U segnu d'entrata di l'ATA Industry, fattu di metallu è dispunibule à l'entrata di Ata Sanayi Sitesi, coincide cù l'entrata principale di l'Hospital. In cunsiderà chì u trafficu di i veiculi aumenterà, i arrangiamenti devenu esse fatti per assicurà a sicurità di u trafficu. Ùn ci hè micca una recinzione di ferru in l'area induve i pedoni ponu marchjà da u latu di u torrente migliuratu, chì partenu da a riva di a linea İZBAN di a strada 8780/11 è cuntinueghja in a vicinanza di l'uspidale. Stu locu deve esse adattatu per a sicurità di i pedoni.
I mura esterni di l'uspidale sò stati cumpletati, è una certa distanza hè rimasta trà stu muru è i recinzioni di filu precedentemente disposti intornu à u situ. Questi spazii anu ancu bisognu di paisaghjolu. A fermata Ata Sanayi di a linea İZBAN hè vicinu à l'entrata di u serviziu d'urgenza di u nostru hospitalu. Un arrangiamentu adattatu hè statu fattu nantu à u nostru muru esternu per u passaghju di pedoni è ambulanze in casu d'emergenza. In ogni casu, i zoni fora di u giardinu è i camini di caminu necessitanu ancu un arrangiamentu.
Cù u funziunamentu di l'uspidale, sarà bisognu di novi rigulamenti in quantu à e linee di autobus di i nostri citadini chì riceveranu serviziu. I bisogni di a strada è di l'autobus di l'uspidale, chì serà unu di l'onori di İzmir, chì hà una nursery, una sala di cungressi per 300 persone, una biblioteca è una zona suciale, deve esse soddisfatte urgentemente.
Chjamu à u Signore Kocaoğlu da quì; Vulemu chì a strada di cunnessione di questu hospitalu, chì furnisce grandi servizii di salute à Izmir è u nostru paese, sia aperta u più prestu pussibule. Seguiremu u prublema. S'è vo ùn fate micca, femu inseme cù u nostru populu. L'unicu ciò chì avete fattu finu à avà hè di ostaculà i servizii chì u nostru guvernu hà purtatu à Izmir, ùn avete micca altru azzione chè di presentà una demanda. Presumibilmente, ùn impedirete micca a ghjente di İzmir di scuntrà stu serviziu presentando una demanda per a custruzzione di a strada chì permetterà à i nostri citadini di ghjunghje à l'uspidale cunfortu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*