Travagliu di asfaltu in Yenimahalle

U travagliu di asfaltu in Yenimahalle: A municipalità di Yenimahalle cuntinueghja i so travaglii di infrastruttura senza rallentà malgradu e cundizioni invernali. E squadre urganizanu l'opere di pavimentazione è pavimentazione chì sò novi o necessitanu riparazioni secondu i citadini disabili.
"SIAmu TUTTI POTENCIALMENTE DISABILITATI"
U sindaco di Yenimahalle Fethi Yaşar, chì hà esaminatu i travaglii realizati da a municipalità in situ, hà dettu: "Semu tutti potenzialmente disabilitati. Nimu sà ciò chì succede quandu. I citadini disabili anu u dirittu di campà cum'è l'altri citadini sani. Hè per quessa chì facemu tuttu ciò chì pudemu per aiutà e persone cù disabilità campà una vita più còmoda.
Yaşar, chì hà esaminatu l'opere municipali inseme cù u sindaco di Yenimahalle, Yaşar Neslihanoğlu, hà visitatu ancu a Direzzione di l'Affari Scientifici di l'Edificiu di u Conducente è u Parcu di Macchine, chì sò in custruzzione.
"Apreremu prestu stu custruzzione in rapida crescita"
U presidente Yaşar, chì hà supervisionatu a stallazione gigante custruita nantu à una superficie di 10 mila 588 metri quadrati in u distrettu di Macunköy, hà datu a bona nutizia chì apriranu prestu l'edificiu in rapida crescita è hà dettu: "Avemu purtendu u serviziu più equipatu è novu. i veiculi à u nostru corpu ogni ghjornu. In u risultatu di sta crescita rapida, avemu principiatu a custruzzione di un novu edifiziu in Macun quandu u nostru stabilimentu di fornitura di machini esistenti ùn pudia risponde à i bisogni. In questu stabilimentu, chì serà un parcheghju per i veiculi grossi, si pò ancu fà mantenimentu è reparazione. In novu, u nostru persunale avarà l'uppurtunità di travaglià in un ambiente sanu cù e facilità furnite da a facilità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*