U trammu domesticu serà messu in serviziu in ghjennaghju

U trammu domesticu serà messu in serviziu in ghjennaghju: Istanbul Belediyeler Bilgi Islem Enerji Sanayi ve Ticaret AŞ Business Development Manager Dereli hà dichjaratu chì l'applicazione Akbil finirà à a fine di questu annu, è chì u tram domesticu serà messu in serviziu in ghjennaghju. .
Fatih Dereli, Business Development Manager di Istanbul Belediyeler Bilgi Teknolojileri Enerji Sanayi ve Ticaret AŞ (BELBİM), hà dichjaratu chì Akbil serà completamente rimpiazzatu da Istanbulkart à a fine di dicembre 2014 è hà dettu: "Ci hè una applicazione di carta di cità trà i nostri prughjetti futuri. . Cù sta applicazione, vulemu diventà u mezzu di pagamentu di a cità.
Sicondu a dichjarazione di BELBİM, Dereli hà participatu à u panel "Using High Technology in Local Governments" in u scopu di High Tech Port CEO Forums in a 15th MUSIAD International Fair.
Ricordendu chì Akbil era u primu sistema di cullizzioni elettronicu in Turchia, chì hè statu stabilitu in u 1995, Dereli hà dettu chì sta pratica hà cuminciatu à esse rimpiazzata da Istanbulkart in u 1998.
Dichjarà chì Akbil serà completamente rimpiazzatu da Istanbulkart da dicembre 2014, Dereli hà nutatu chì ci sò attualmente 14 milioni di Istanbulkart.
Nutendu chì 10 milioni di queste carte sò attivamente aduprate, Dereli hà dettu: "Istanbulkart hà cinque milioni di tocchi ogni ghjornu. Ci hè una dumanda di carta di cità trà i nostri prughjetti futuri. Cù sta applicazione, vulemu diventà u mezzu di pagamentu di a cità. In questu cuntestu, avemu seguitu a regulazione legale. Avemu fattu passi per diventà una Istituzione di Money Elettronica ", disse.
"U tram naziunale serà messu in serviziu in ghjennaghju"
Ali İhsan Uygun, Vice Direttore Generale di Istanbul Transportation AŞ, hà dettu ancu chì e so stazioni sò situate sopra à a cità è sottu, è hà dichjaratu ch'elli gestiscenu in realtà una cità sotterranea.
Spieghendu chì gestiscenu assai ditaglii da a signalazione elettrica è elettronica à a ventilazione è a scaricamentu di e fognature cù a tecnulugia, Uygun hà nutatu chì anu un uffiziu R&D in u technopark in questu cuntestu.
Sottumentendu chì travaglianu per riduce i costi di l'energia è di furnisce un serviziu megliu cù u so travagliu, Uygun hà dichjaratu ch'elli travaglianu per riduce i costi di l'energia da 15 per centu.
Dichjarà chì prestanu attenzione à l'usu di tecnulugii domestici è chì anu revelatu u veiculu di tram lucale in questu cuntestu, Uygun hà infurmatu chì stu veiculu serà messu in serviziu in ghjennaghju.
Istanbul Transportation Communications and Security Technologies Inc. (ISBAK) R & D è IT Manager Muhammed Alyürük hà dichjaratu chì u 2050 per centu di a pupulazione di u mondu vive in cità in 70, è chì più studii duveranu esse fatti nantu à e cità intelligenti è tecnulugia intelligenti.
Nutendu chì in un futuru vicinu, micca solu i veiculi, ma ancu e strade cumincianu à parlà trà elli, Alyürük hà dettu:
"In questu cuntestu, avemu intensificatu u nostru travagliu. Cù u nostru travagliu nantu à intersezioni intelligenti, avemu ottinutu efficienza trà 15% è 30%. Avemu riduciutu l'emissioni di carbone trà 11% è 17%. Grazie à a cunversione LED di semafori, avemu ottenutu un grande risparmiu d'energia. Grazie à u sistema EDS implementatu in Istanbul, e violazioni di u trafficu sò diminuite di novanta per centu in i punti induve stu sistema hè utilizatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*