U funiculu hà purtatu 10 mila persone à Uludag in u weekend

U funiculu hà purtatu 10 mila persone à Uludag in u weekend: u telefuninu, chì hà cuminciatu à serve Bursa cù a so faccia rinnuvata, hà purtatu 10 mila visitatori à u paradisu biancu in u weekend cù l'iniziu di a pausa di u semestru.
Burhan Özgümüş, Direttore Generale di Bursa Teleferik AŞ, hà dettu chì sò felici chì i visitatori di Uludağ, chì hè vistutu di biancu, preferanu u telefericu, chì hè un modu di trasportu economicu, ecologicu, còmode, sicuru è veloce.
Uludağ, u centru di u turismu invernale predilettu di Bursa, hè diventatu biancu cù a neve caduta in i ghjorni passati, è millaie di persone da l'internu è fora di a cità, chì anu apprufittatu di a pausa di u semestru, si sò ghjunti in Uludağ.
Quelli chì anu cullatu à Uludağ anu preferitu a funivia, chì hè unu di i simboli di Bursa è hà cuminciatu à serve cù a so faccia rinnuvata, per u trasportu.
U direttore generale di Bursa Teleferik AŞ, Burhan Özgümüş, hà dettu chì u trasportu di funivia hè unu di i veiculi di trasportu più populari in u mondu, in particulare in i centri di u turismu invernale, è hà dettu: "Com'è in altre parti di u mondu, a funivia in Bursa hè ecunomica, ecologica. amichevule, cunfortu, sicuru per i visitori chì volenu cullà Uludağ, è più impurtante, un mezzu di trasportu veloce. A neve caduta in i ghjorni passati hà trasfurmatu Uludağ in un paradisu biancu. In questu sensu, u funiculu offre un piacè di vista diliziosu cù a vista chì offre à quelli chì venenu da l'internu è fora di a cità. Per d 'altra banda, cù a pausa di u semestru, hà iniziatu un afflussu di visitatori à Uludağ. Stu intensu interessu in u paradisu biancu era ancu riflessu in u telefuninu. Avemu trasportatu 10 mila persone à Uludağ solu in u weekend. Hè un piacè per i nostri visitatori di sceglie noi cum'è mezzu di trasportu ".
Özgümüş hà dichjaratu chì a funivia hà righjuntu l'area di l'Hotel in pocu tempu di 22 minuti da a stazione di Teferrüç è hà viaghjatu in cabine còmode per 8 persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*