Izmit Tram purterà 16 mila passageri per ghjornu

Izmit Tram purterà 16 mila passageri à ghjornu: U tram chì hè previstu per esse custruitu in Izmit hè statu discutitu in a riunione in KOTO. U presidente di KOTO, Murat Özdağ, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione, hà dettu: "U tramvia alleviarà a cità cù a so capacità di ogni ghjornu di 16 mila passageri".
A riunione tematica "Let's Talk Tram", chì hè stata tenuta per discutiri i cuntributi di u prughjettu di u tram chì deve esse implementatu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli trà Sekapark è Bus Station, à a vita, l'ecunumia è u cummerciu di a cità, hè stata tenuta in a sala di Càmera di Cummerciu di Kocaeli (KOTO). Mentre u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, Prufessore Associatu Tahir Büyükakın, hà datu infurmazioni detallate nantu à u sughjettu, i participanti anu ancu espresu a so opinione. U vicepresidentu provinciale di l'AKP Mehmet Uzunoğlu, u presidente di a Camera di Minibuses Kocaeli, Mustafa Kurt, u presidente di l'Associazione Bus Station Halil Baylam, u presidente di a filiale di Mezzaluna Rossa Muzaffer Şişmanoğlu, l'amministratori di a municipalità metropolitana, i membri di l'Assemblea KOTO è i residenti di Izmit chì sò interessati à u tram anu assistitu.
U NOME AKÇARAY pò cambià
U presidente di KOTO, Murat Özdağ, hà dettu in u discorsu di apertura di a riunione chì pensava chì u prughjettu di u tramvia furnisce grandi benefici à a cità. Özdağ hà dettu: "Avemu ancu bisognu di rinnuvà. "Avemu bisognu di scambià idee nantu à tematiche chì afectanu a cità", disse. Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Assoc. Tahir Büyükakın hà dichjaratu chì vedenu i flussi di trafficu cù mudelli di computer, ma a ghjente in u campu deve esse toccu, "Vi dicu l'alternativa chì avemu sceltu, ma piglià i vostri pinsamenti è critichi. Nantu à a strada chì passa u tram, a quantità di passageri chì purtarà, u costu di a custruzzione di a struttura di a terra, l'espropriazioni è altre difficultà sò cunsiderate. Ùn hè micca u sistema ferroviariu di l'AKP. Akçaray hè statu chjamatu, pò esse cambiatu se vulete, u so nome hè apertu à discussione. Purtà 16 mila passageri à ghjornu. Cù rotte supplementari, u numeru di passageri aumenterà cù l'anni. In u 2040, 139 mila passageri seranu trasportati. U valore di l'edifizii aumenterà in e strade induve passerà u tram ", disse.
LINK À U PONTE DI GIUSTIZIA
Büyükakın hà dichjaratu chì sei parcheggi seranu parcheggiati da a Municipalità Metropolitana dopu à a demolizione di l'edificiu di u guvernatore, è hà datu l'infurmazioni seguenti: "U travagliu cumminciarà nantu à u Ponte di a Ghjustizia prima chì u tram vada. A cunnessione serà fatta in u novu prughjettu; Ùn girarà micca assai nantu à u ponte. Torna, u mo babbu si alzarà. Prutegemu l'arburi chì sò u patrimoniu culturale. Ciò chì pò esse spustatu hè purtatu. 5 edifici, cumpresu Telekom, seranu espropriati in u locu di u Bancu Centrale. A strada Şahabettin Bilgisu serà chjusa à u trafficu. A custruzzione di u tram sarà finita in 1.5 anni ". Buyukakin. À a quistione "Puderà esse brusgiatu u Centru Comunitariu è creà una nova zona?", "Edifiziu registratu. Serà restauratu. " Rispose, aghjustendu chì u prublema di parcheghju hè trà i prublemi di priorità. "L'incrociazione di u Ponte di Ghjustizia hè digià occupata. Hè pussibule di travaglià sopra à u livellu?" Büyükakın hà rispostu à a quistione chì puderia esse à longu andà, micca à cortu termini.
Pò ghjunghje à UMUTTEPE ?
Büyükakın hà dettu: "U tram ùn hè micca una soluzione à longu andà, ci duverebbe esse una linea di metro da u centru di a cità à Umuttepe cù u sistema di ferrovia ligera partendu da Yarımca", Büyükakın hà dettu, "Avemu un travagliu di linea simili. 32 chilometri. I travaglii di trasportu sò realizati da u Golfu à Cengiz Topel. U metro hè una cosa, u tram hè un altru. Avemu bisognu di incuragisce u trasportu publicu ", disse. Büyükakın hà dettu chì l'entrata è l'uscita di 42 Case è Industria seranu bluccate cù i novi prughjetti di trasportu, "U sistema ferroviariu pesante hè cunsideratu in u travagliu di u metro. Avemu cunuscenza di a regione ", disse.
VISTA KURT-BÜYÜKAKIN
Mustafa Kurt, presidente di a Càmera di Minibus è Autobus di l'Inner City, hà ancu revelatu i so prublemi, "U più vittimi sò i minibuses. Ùn era micca u tempu di u tram. Saria megliu chì i veiculi di gas naturale si mettenu invece di esproprià tantu. I cummercianti duveranu esse in u prughjettu di u tram. U metro saria statu megliu ", disse. Rispondendu à Kurt, Büyükakın hà dettu: "Dicemu di cumprà un autobus, ùn anu micca. Ùn vulemu micca chì i nostri cummercianti sò feriti, ùn facemu micca passi. In l'inchiesta, ùn hè micca cuntentu di u trasportu publicu in questa cità.I stessi sondaggi sò stati fatti per 10 anni. Avemu bisognu di cambià u trasportu publicu. Avemu ritardatu a compra di 200 autobus di gas naturale per 15 ghjorni. Aspittavamu ch’elli pigghianu l’autobus ; Hè per quessa chì avemu ritardatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*