U 3u Aeroportu Svilupperà l'Industria Turca di Cargo Aereo

  1. L'Aeroportu hà da migliurà assai l'Industria Turca di Cargo Aereo: Turgut Erkeskin, Presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasporti è Logistici (UTIKAD), hà dichjaratu ch'elli sustenenu l'applicazione di u prezzu di trasportu unicu, cumprese i costi di carburante è di sicurità, è chì tutti E cumpagnie aeree, in particulare Turkish Airlines (THY), sustenenu sta dumanda. Ellu hà dichjaratu ch'ellu avia da passà u più prestu pussibule.
    Erkeskin, in a so dichjarazione scritta, hà dichjaratu ch'elli salutanu a decisione di l'Emirates di cullà i surcharges di trasportu, carburante è sicurità sottu un articulu in u novu periodu è presentanu à l'agenzii di l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA) in nome di l'industria.
    Notendu chì, in più di u prezzu di trasportu di basa, i costi supplementari applicati sottu u nome di carburante è di sicurità sò diffirenti da u trasportatore à u trasportatore, u paese di destinazione o l'aeroportu, è chì questi tariffi cambianu parechje volte in l'annu, Erkeskin hà dichjaratu chì sta situazione crea un matrice di trasportu cù centinaie di prezzi da una banda, hà dettu ancu chì esige gestione è da l'altra parte, provoca errori è sbagli.
    Erkeskin hà dichjaratu ch'elli sustenenu l'applicazione di u prezzu di trasportu unicu, cumpresi i costi di carburante è di sicurità, è hà dettu: "Tutte e nostre cumpagnie aeree, in particulare Turkish Airlines, anu da aduttà sta applicazione u più prestu pussibule".
    Esprimendu chì sta applicazione, chì purterà una grande chiarezza è cuntrullabilità in e transazzione fatta, farà u travagliu di i clienti è l'esportatori chì utilizanu servizii di trasportu aereu assai più faciule, Erkeskin hà dettu chì stu metudu, chì hè statu appiicatu da Qatar Airways, Etihad Airways, Silk Way Airlines è Pegasus per un bellu pezzu, sò stati implementati ancu da Emirates. Ellu disse chì li ringraziava.
    Enfatizendu chì l'industria turca di carichi aerei farà un grande saltu in avanti cù u cumpletu di u 3u aeroportu in Istanbul, Erkeskin hà dettu chì i prublemi à scontru aumenteranu cum'è u voluminu di u cummerciu aumenta è i volumi aumentanu in u trasportu aereu di carichi.
    Nutendu chì l'industria turca di carichi aerei cresce assai veloce, Erkeskin hà nutatu chì ci hè un seriu prublema di infrastruttura è a capacità inadegwate in u trasportu di carichi aerei in l'aeroporti Atatürk è Istanbul Sabiha Gökçen, è chì aspettanu questi prublemi per esse risolti cù u terzu aeroportu.
    Erkeskin spiegò chì Turchia puderia diventà un centru mundiale in l'aviazione cù l'apertura di u 3rd aeroportu, ma finu à quì, u prublema di a volatilità di i prezzi deve esse risolta per a crescita di cuntinuà in modu stabile. Notendu chì u sistema di trasportu unicu deve esse aduttatu, Erkeskin hà dettu chì aspettanu chì a caduta significativa di i prezzi di u petroliu si riflette in i tassi di trasportu in favore di i costi d'esportazione di merchenzie è servizii.
    Dichjarà chì i prublemi di capacità attuale sò ancu direttamente riflessi in u trasportu, Erkeskin hà dichjaratu chì un ambiente di serviziu più flexible serà creatu cù u 3u aeroportu è i costi diminuiranu, è chì l'applicazione di trasportu unica ùn solu ùn porta micca comodità, ma ancu. aumentà a trasparenza in u settore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*