Hannu dumandatu un ponte dapoi 35 anni

Hanu dumandatu un ponte per 35 anni: I residenti di u paese di Dereobası in u centru di Osmaniye anu pruvatu à ghjunghje à a cità à 35 chilometri di distanza cù un ponte di legnu improvisatu chì anu custruitu cù i so propri mezzi per 3 anni.
I picculi studienti, e famiglie malate è parechji citadini chì utilizanu u ponte di 8 metri di longu custruitu nantu à u lettu di u Karaçay Stream dichjaranu chì utilizanu sta strada periculosa per ghjunghje à a cità, disprezzendu a so vita. L'abitanti di u paese anu dettu chì anu dumandatu ripetutamente à i pulitici è i funzionari per avè un ponte per anni, ma ùn anu micca ricevutu risultati finu à avà.
U capu di u paese, Davut Yasar, hà dichjaratu ch'ellu avia da difende i diritti di i paisani è hà dettu: "A creazione di u nostru paese risale à i tempi antichi. Oghje, 1876 persone campanu in u nostru paese, chì hè stata fundata in u 1300, è riceve constantemente l'immigrazione. "Vulemu un ponte à Dereobası". disse. U capu Yaşar hà dichjaratu chì u ponte, chì hè statu custruitu 35 anni fà in modu cooperativu cù picconi è pale, hà colapsatu per via di inundazioni estreme in quellu tempu, è hà dettu: "Semu senza ponte da tandu, simu vittimi. "Ùn pudemu micca aduprà quellu ponte ancu per un annu è hè statu lavatu da l'acqua di inundazione". spiegò.
Dichjarà chì i studienti sò ancu nervosi mentre attraversanu u ponte di legnu chì usanu attualmente per u passaghju di pedoni, Yaşar hà aghjustatu: "U nostru statu hà tagliatu l'educazione in autobus per i nostri zitelli di u liceu perchè era vicinu à a cità. Attualmente, i nostri figlioli marchjendu da è da a scola utilizendu stu ponte. Si dice chì stu locu hè attualmente in a zona adiacente à a cumuna, ma a cumuna ùn hè micca interessata. L'autorità sò venute quì è anu fattu investigazioni, ma ùn sò stati ottenuti risultati è simu noi quelli chì soffrenu sempre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*