L'espedizioni YHT in Mevlana City Konya attiranu una grande attenzione

I servizii YHT in Konya, a cità di Mevlana, attraenu una grande attenzione: i servizii YHT chì cumincianu trà a capitale Ankara è Istanbul, chì hè cunsideratu u centru di l'ecunumia, è "Mevlana City" attraenu una grande attenzione. I visitatori, principalmente da Istanbul, Ankara è Eskişehir, cuntribuiscenu assai à l'ecunumia di Konya.
I citadini mostranu un grande interessu in i servizii di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) lanciati trà e capitali storichi di Konya, Istanbul è Ankara. I viaghji trà Konya è Istanbul sò fatti cù tassi d'occupazione di più di 90 per centu, è i voli Ankara cun un tassu d'occupazione di più di 80 per centu.
U numaru di persone chì visitanu Konya, a capitale di l'Anatolia Seljuk State, da Istanbul, a capitale di l'Imperu Ottumanu, è Ankara, a capitale di a Republica di Turchia, cresce grazia à YHT. I visitori di ogni ghjornu in Konya cuntribuiscenu à l'ecunumia di tutta a cità, da i restauratori à i venditori di souvenir.
Sicondu i dati di a Direzzione Generale di Ferrovie Statali, 2014 milione 1 mila persone anu viaghjatu in i voli YHT trà Konya è Ankara in 873. U tassu di occupazione in i treni si avvicinava à 83 per centu.
U presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Ahmet Davutoğlu è u ministru di i trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Lütfi Elvan anu apertu u serviziu Konya-Istanbul YHT u 17 di dicembre, è u numeru di viaghjatori trà u 18 è u 31 di dicembre hè statu determinatu cum'è 17 mila 660. U tassu di occupazione di i treni era più di 90 per centu. I voli Konya-Eskişehir, chì sò in corso per un tempu, sò ancu realizati cù un altu tassu di occupazione.
I servizii YHT da Istanbul, Ankara è Eskişehir à Konya anu aghjustatu ancu una vitalità notevule à l'ecunumia di a cità. In particulare quelli chì anu fattu visiti di Mevlana ogni ghjornu in u weekend anu aumentatu l'attività.
Ali Osman Karamercan, presidente di l'Unione di Konya Chambers of Craftsmen and Craftsmen, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì i servizii YHT, chì anu cuminciatu prima cù Ankara è poi cuntinueghjanu cù Eskişehir è Istanbul, sò a vita di Konya.
Enfatizendu chì u numeru di l'amici di Mevlana chì visitanu a cità hè aumentatu per via di l'accortezza di u tempu è di furnisce u cunfortu di viaghju, Karamercan hà dettu:
"Hè statu una salvezza per l'industria è i picculi cummercianti in particulare. U trenu d'alta velocità hà purtatu un dinamisimu à Konya. Un viaghju di ghjornu da Ankara, Eskişehir è Istanbul à Konya, Hz. Ci sò quelli chì venenu à visità a nostra tomba Mevlana. Cuminciò à fà una grande cuntribuzione à ogni ramu di a professione, da u tassista, u bagel seller, barbier, souvenir seller, restaurateur. A causa di l'attività vera, i cummercianti di Konya cumpletu u ghjornu à u massimu. Hà cuminciatu à fà una grande cuntribuzione à a crescita di Konya è a so ecunumia ".
"Asperemu chì u numeru di spedizioni aumenterà"
Karamercan hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'iniziu di questi voli, in particulare u nostru presidente, u primu ministru è u ministru", è hà dettu chì certi citadini anu avutu difficultà à truvà i biglietti, soprattuttu i weekend, è per quessa anu ricevutu dumande cresce u numeru di voli.
Karamercan hà dettu: "Sperendu, vulemu chì questu continuà. Aspittemu ancu i voli Karaman. Konya-Karaman serà ridutta à 20 minuti. Questu hè una cosa assai bella. Allora Mersin principia. I servizii di treni d'alta velocità anu veramente purtatu u muvimentu in Konya. In particulare u weekend, vennari, sabbatu è dumenica, ci hè una bella attività in u nostru Konya. Ci sò quelli chì venenu da Istanbul, Eskişehir è Ankara è li visitanu ogni ghjornu ".
L'ospiti di Mevlana, chì sò ghjunti à Konya da Ankara è Istanbul da YHT, anu ancu dichjaratu ch'elli eranu felici di viaghjà cunfortu in un tempu più cortu cumparatu cù l'autostrada, aghjustendu chì avianu da riservà i biglietti per u viaghju YHT uni pochi di ghjorni in anticipu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*