A neve pesante afecta l'aeroporti di Mosca

A neve pesante hà affettatu l'aeroporti di Mosca: Alcuni voli sò stati annullati è ritardati in l'aeroporti per via di a nevicata in Mosca, a capitale di Russia. Più di 3 voli sò stati ritardati in 80 aeroporti in Mosca, è 12 voli sò stati annullati.
I citadini domestici è stranieri chì provanu di vultà in e so case dopu a festa di l'annu novu sò stati affettati negativamente da e disrupzioni in i voli. Sicondu u rapportu di Interfax, i voli ùn puderanu micca esse realizati regularmente per via di a pulizia di e piste è di u lavatu di l'aviò contr'à u ghjacciu. Un altru 15 minuti di prucedure di preparazione sò stati realizati per ogni aviò durante l'atterrissimu è u decollo.
Mentre 43 voli sò stati ritardati à l'aeroportu di Domodedovo, 12 voli anu ancu annullati. 9 voli à l'aeroportu di Vnukova è 28 voli à l'aeroportu di Sheremetyevo, chì sò stati affettati da e cundizioni climatichi, sò stati ritardati. In Mosca, induve e temperature fresche sopra minus 20 sò state vedute durante a settimana, a temperatura hè aumentata à più di 1 gradi in u weekend. In ogni casu, u ventu è a forte nevicata affettanu negativamente a vita.
12 mila snowmobiles di diverse dimensioni è 15 mila camioni sò in turnu per impediscenu i Moscoviti chì cumincianu à travaglià u 4 di ghjennaghju. Mentre a nevicata calarà u marti, e tampiratura aumenteranu finu à più di 2-3 gradi. Hè previstu di esse fretu finu à minus 4-9 gradi di notte. Nisuna nevicata hè prevista finu à a fine di a settimana.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*