I ladri di cable rumeni anu paralizatu i servizii di treni

I ladri di cable rumeni paralizanu i servizii di treni: I servizii di treni sò stati annullati in Danimarca per via di i ladri di cable. A causa di i ladri di cable, dui rumeni sò stati catturati in una settimana, arrubendu cables per un valore di milioni di corone nantu à e linee vicinu à e stazioni Hundige, Köge, Armarken, Hilleröd.
In a dichjarazione fatta da l'urganizazione di i Ferroviari Statali DSB, hè statu dichjaratu chì millaie di persone ùn puderanu micca andà à u travagliu è à a scola in l'ora di a matina per via di u furtu di cable chì hè accadutu solu u marcuri, è 100 autobus sò stati messi nantu à a spedizione per passageri. DSB dice chì i ladri anu arrubbatu 400 kg di cable u marcuri SözcüTony Bispeskov hà dettu: "In i 5 ghjorni a settimana passata, da dumenica à questu vennari, 4 furti anu risultatu in milioni di corone di filu arrubati. Avemu rimpiazzatu i servizii di treni annullati cù servizii d'autobus in modu chì i passageri ùn sianu chjappi, ma a ghjente ùn puderia micca andà à u travagliu è à a scola o andò tardi. Micca solu i soldi di u cable, ma ancu a sustituzione di i cables arrubati, i servizii di autobus per i passageri costanu DSB milioni di corone. Hè necessariu di mette un frenu à u furtu di cable chì hà cuminciatu dopu chì i paesi d'Europa di l'Est sò stati ammessi in a UE. "Avemu dumandatu aiutu à l'autorità", disse.
I passageri stranded, invece, anu scrittu annantu à i siti di rete soziale chì i ladri pricavanu per a so morte per esse chjappu in una alta corrente, è chì un grande sbagliu hè statu fattu in l'ammissione di i paesi di l'Europa di l'Est à l'UE.
NECESSARIA UNA LOTTA À L'EUROPEA
A polizia chì razziava i venditori di rottami hà rilevatu i cavi arrubati da DSB in un scrap yard in u distrittu Amager di Copenhagen. Ci hè chì i cables sò stati vinduti da l'Europei orientali. Basatu nantu à i filmati di i binari di u trenu è l'infurmazioni ottenute da i venditori di rottami, a polizia hà arrestatu dui citadini rumeni. Hè statu capitu chì e duie persone chì sò state chjapputu avianu statu cunnannatu prima per u furtu di cable è sò stati deportati, è sò stati pruibiti di entre in u paese per 5 anni. U Ministru di u Trasportu Social Democraticu Magnus Heunicke hà dichjaratu chì i cavi di cobre arrubati cuminciaru à esse rimpiazzati cù cables d'aluminiu, "I cavi di rame facianu soldi, ma i cavi d'aluminiu ùn eranu micca. Ma i ladri arrubbanu senza fighjà dentru u cable, ciò chì succede hè i passageri. I servizii di treni sò annullati. Truveremu una suluzione legale à stu prublema. I ladri seranu puniti severamente. A pulizza face l'inchiesta necessaria per catturà i criminali. Ùn ci hè micca abbastanza per piglià precauzioni, u mercatu neru chì compra cables in Europa deve esse ancu distruttu ", disse. Hè infurmatu chì i cables di cobre sò venduti per 40 kroner (5,5 euros) per chilò.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*