Densità di u weekend in u centru di sci Kartepe

Densità di u weekend in u centru di sci di Kartepe: U tassu di occupazione in a stazione di sci in Kartepe, unu di i centri turistici invernali più impurtanti di Turchia, hà righjuntu u 100 per centu in u weekend.

U tassu di occupazione di a stazione di sci in Kartepe, a cima di i Monti Samanlı, unu di i centri turistici invernali più impurtanti di Turchia, hà righjuntu u 100 per centu à a fine di a settimana.

U direttore generale di l'hotel in u centru di sci, Önder Sicicioglu, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì Kartepe stava sperimentendu unu di i so ghjorni più affollati è hà dettu chì avianu ghjuntu più di visitori di a so capacità.

Dichjarà chì ùn anu micca prublemi in termini di facilità, Sicicioglu hà dettu: "Ci hè una longa fila di veiculi nantu à a strada. U prublema di a strada deve esse risolta. Avemu bisognu di una seggiovia è una strada alternativa quì. In fatti, avemu una strada alternativa daretu à noi. Se questu pò esse apertu, almenu pudemu fà un anellu. In questu modu, eviteremu a congestione quì ", disse.

Dichjarà chì ùn anu micca ottene u prufittu quantu vulianu in l'ultimi dui anni, Sicicioglu enfatizatu chì anu affruntatu una grande dumanda sta stagione.

Sottumentendu chì unu di i più alti livelli di neve in e stazioni di ski hè in Kartepe, Boringer hà dettu: "Hè statu intensu 4 ghjorni dopu à u principiu di l'annu. Cù e vacanze scolastiche chì passanu, a nostra densità aumenterà. Siccomu simu à una ora di distanza da Istanbul, i nostri invitati venenu ancu durante a settimana. U nostru ski room hà ricevutu un premiu in Europa. Avemu 500 piste di sci chì varianu da 3 à 500 metri ", disse.