Ministru Elvan: Custruiremu un aeroportu in Tracia, Yozgat

Ministru Elvan: Custruiremu un aeroportu in Tracia è Yozgat. Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Lütfi Elvan hà dettu chì l'industria di l'aviazione cuntinueghja à sviluppà. Dichjarà chì a custruzzione di aeroporti in tutta a Turchia continuarà, Elvan hà dettu: "Custruiremu un aeroportu in Yozgat. Custruiremu ancu un aeroportu in Tracia ". disse.
U Ministru Lütfi Elvan hà assistitu à a cerimonia tenuta cum'è parte di u pagamentu di l'affittu da fà da TAV Airports à l'Autorità di l'Aeroporti Statali per l'operazioni di l'Aeroporti di Istanbul Atatürk è Izmir Adnan Menderes. DHMI General Manager Orhan Birdal è TAV Airports Chief Executive Officer M. Sani Şener eranu ancu presenti à a cerimonia.
Fendu un discorsu in a ceremonia, u Ministru Elvan hà attiratu l'attenzione à l'evoluzione in l'industria di l'aviazione è l'impurtanza di u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu. Elvan hà dettu: "Solu in u scopu di a cooperazione di u settore publicu-privatu di a nostra Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, 18 prughjetti sò stati implementati finu à avà. Una parte di circa 8 miliardi di dollari entrerà in e casse statali. Fora di u terzu aeroportu. Finu a ora, più di 2 miliardi di dollari di cuuperazione publica-privata sò intruti in e casse di u statu in u settore di l'aviazione. Quelli chì sò disturbati da sta situazione. Quale hè chì perde quì? U statu vince, micca un centesimu esce da e casse di u statu. A cumpagnia chì riceve u travagliu investe, dà una parte di u prufittu chì hà guadagnatu à a fine di l'investimentu à u statu, è piglia una parte di questu ". usatu e frasi.
"Hè per quessa chì attachemu una grande impurtanza à u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu, u mudellu di partenariatu publicu-privatu, è continueremu à travaglià annantu à questu mudellu in u periodu à vene". Elvan hà dettu: "I mudelli di custruzione-operazione-trasferimentu è u mudellu di partenariatu publicu-privatu anu acceleratu u sviluppu di l'industria di l'aviazione. Cum'è pulitica, cum'è ministeru, cum'è i nostri guverni, avemu assicuratu a liberalizazione di l'industria di l'aviazione. Avemu radduppiatu u numeru di aeroporti. Avemu mudernizatu parechji di i nostri aeroporti. Avemu custruitu assai edifici terminali muderni. A faremu cum'è necessariu. Custruemu un aeroportu in Hakkari, hè quasi finitu. Custruemu un aeroportu nantu à u mare in Ordu, hè quasi finitu. Avemu cuminciatu a custruzzione di l'aeroportu in Rize. Custruiremu un aeroportu in Yozgat. Custruiremu parechji aeroporti supplementari. Custruiremu un aeroportu in Tracia ".
Elvan, chì furnisce ancu infurmazioni statistiche nantu à u settore di l'aviazione, hà dettu: "Ci hè statu un aumentu di 2014% in u numeru di passageri in dicembre 13,2 cumparatu cù dicembre di l'annu precedente. In generale, u numeru di i nostri passageri era di circa 150 milioni. In 2014, hà righjuntu 166 milioni. 86 milioni di questu hè u numeru di passageri domestici. U numaru di passageri internaziunali hè di circa 80 milioni. A nostra cumpagnia TAV farà un pagamentu di affittu di circa 410 milioni di lire turche oghje. Pudete vede quantu u sistema funziona. L'impresa ùn si alza micca è dice: "Sò in difficultà à pagà, dammi tempu", è paga prima di u tempu. U citatinu hè cuntentu, a cumpagnia hè cuntenta, u statu hè cuntentu. Sì certi segmenti sò scomodi, hè necessariu di interrogà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*