Pamukkale Express principia i so voli dopu à 6 anni

Pamukkale Express principia i so servizii dopu à 6 anni: u Diputatu di u Partitu AK Denizli, Bilal Uçar, hà annunziatu chì i servizii di treni trà Denizli è Istanbul, chì sò stati fermati 6 anni fà, cumincianu à ghjennaghju.
Pamukkale Express, chì hè stata sguassata per u travagliu di mantenimentu è di riparazione nantu à i rails dopu à l'accidentu di trenu in Kütahya in ghjennaghju di u 2008, in quale 9 persone sò morti, hè in strada di novu. Cusì, i servizii di treni Denizli-Istanbul rientreranu dopu à 6 anni.
U deputatu di Denizli di u Partitu AK Bilal Uçar hà dettu: "Cù un investimentu di circa 200 milioni di TL, a ferrovia di 192 chilometri trà Denizli è Sandıklı hè stata rinnuvata cù tutta a so infrastruttura è a superstruttura. Cù sti studii, i treni, chì prima eranu capaci di viaghjà à una vitezza media di 40 - 45 km / h, anu avà l'infrastruttura per viaghjà à una vitezza di 160 km / h. Tuttavia, u viaghju hè pianificatu à una vitezza media di 90 - 120 Km / H per via di a terra è di e stazioni. U trenu chì partendu da Denizli ghjunghjerà à Eskişehir in 6,5 ore. Trasferendu à u Trenu d'Alta Velocità da Eskişehir, u trasportu ferroviariu serà furnitu à Istanbul è Ankara in un tempu più breve. Studii di "Pianificazione di u Trasportu" sò attualmente in corso, è hè previstu di principià da Denizli à circa 12 di notte, ghjunghje à Eskişehir versu 7 di a mattina, è spustà da Eskişehir à Denizli versu 22:00 di notte, disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*