U Ministru Elvan hà rispostu à e dumande nantu à i travaglii di treni à alta velocità

U Ministru Elvan hà rispostu à e dumande nantu à i travaglii di u trenu d'alta velocità: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan hà fattu dichjarazioni impurtanti in u prugramma di televisione chì hà assistitu. U Ministru Elvan hà dichjaratu chì u trasportu di merci serà ancu realizatu nantu à i treni d'alta velocità, aghjustendu chì u tempu di viaghju trà Ankara è Konya serà ancu più scurciatu.
U Ministru Elvan hà rispostu à e dumande di Mehmet Acet in quantu à l'agenda è u travagliu di u ministeru in u prugramma "Capital Backstage" in Channel 7.
CARICA TRANSPORTE IN TRENI VELOCI!
U Ministru Elvan hà ancu rispostu à una quistione nantu à i servizii di treni d'alta velocità è hà dichjaratu chì a dumanda di treni d'alta velocità era alta è a rata di satisfaczione hè stata à u 98 per centu.
Enfatizendu chì a seconda questione impurtante chì u viaghju còmode di i passageri hè impurtante hè u trasportu di merci, Elvan hà dettu: "Usemu ancu questi treni d'alta velocità per u trasportu. In particulare, hè estremamente impurtante in quantu à aumentà a cumpetitività di a nostra industria è riducendu i costi ancu di più.
Diciamu da Istanbul, un citatinu chì vole esportà in Iraq hà da pudè ghjunghje à Habur finu à l'Iraq.
NESSUN DANNU À E LINEA!
Esprimendu chì ùn anu micca fattu pèrdite nantu à e linee Ankara-Istanbul, Ankara-Eskişehir, Konya-Istanbul, Elvan hà dettu:
"Ci concentreremu più nantu à e ferrovie, soprattuttu à partesi da questu annu. Se guardate a quantità di indennità chì avemu digià attribuita à e ferrovie, vedemu questu assai chjaramente. Prevemu un investimentu di 2015 miliardi di lire in 9, chì partenu da uni pochi miliardi di lire. A quantità di indennità chì avemu da attribuisce à e ferrovie in 2016 serà più di a quantità di indennità chì avemu da attribuisce à l'autostrade. A nostra priorità cambierà. A data d'oghje, 12 strade diverse per un valore di circa 60 miliardi di lire sò pronte per esse aperte. Avemu decine di aperture di tunnel, avemu l'autostrada è l'apertura di strada divisa. Ma ùn hè micca assai pussibule per noi di andà à tutti, forse pudemu pensà à una apertura cullettiva ".
12 ORE DI STRADA, RIMINARÀ À 2 ORE
U Ministru Elvan hà dichjaratu chì u travagliu nantu à u trenu à alta velocità trà Ankara è Sivas cuntinueghja è chì riduceranu u tempu di viaghju da 12 ore à 2 ore.
Nutendu chì principianu a custruzzione di a linea Sivas-Erzincan in 2015, Elvan hà datu l'infurmazioni seguenti:
"In seguitu, a nostra cunnessione ghjunghjerà à Erzincan-Erzurum è da quì à Kars. Cum'è sapete, u travagliu cuntinueghja nantu à a linea Kars-Tbilisi-Baku, è a strada chì chjamemu u prughjettu di a Ferrovia di Seta serà cunnessa quì. U nostru prughjettu di a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku serà ancu finitu à a fine di u 2015. Un altru prughjettu impurtante di u nostru hè u nostru travagliu ferroviariu chì culliga Ankara à İzmir. U nostru travagliu di custruzzione cuntinueghja. U nostru travagliu di custruzzione cuntinueghja trà Afyonkarahisar è Polatlı. U nostru scopu, sicuru, hè di apre a linea Ankara-Izmir cumpletamente in 2017. Ma faremu un sforzu d'utilizà tutti i nostri mezi è forse aprirla prima di u termini. Avemu fattu l'offerta per a parte da Afyonkarahisar à Uşak Banaz. U nostru travagliu nantu à trè prughjetti separati trà Salihli è Turgutlu, di a sezione da Uşak Banaz à Uşak-Bana-Eşme, trà Eşme-Salihli è Turgutlu, hè per finisce. Entremu in l’adjudicazione per a custruzzione di a seccione sin’à Turgutlu in u 2015.
TENDER QU'ANNU
Un altru prughjettu impurtante di u nostru, chì mi vuleria mintuvà. A nostra linea di treni d'alta velocità chì unisce Istanbul à Kapıkule è a cunnetta à Kapıkule via Edirne. Andemu in offerta per questu in 2015. In u 2015, compiemu a linea di trenu à alta velocità trà Konya è Karaman. Cuminciamu i travaglii di custruzzione di a seccione da Karaman à Mersin-Adana. Spergu chì ghjunghjemu stu mese à a custruzzione di u trenu à alta velocità di Mersin-Adana. Tuttu u travagliu di licitazione hè statu finitu, u cuntrattu hè statu firmatu. Partendu da Adana, andemu ancu in licitazione per e linee Adana-Osmaniye, Osmaniye-Gaziantep, Gaziantep-Şanlıurfa in 2015. In l'Est-Sudu-Est, scendemu da Gaziantep à Şanlıurfa, dopu à Şanlıurfa, piglià stu trenu d'alta velocità à Habur. Avemu dinò un prughjettu per u Mari Neru. Da Samsun à Çorum, da Çorum à Yozgat Yerköy, da Yozgat Yerköy à Kırşehir, da Kırşehir à Aksaray, da Aksaray à Ulukışla, Mersin è Adana. In altre parolle, culligaremu di novu Samsun è u Mari Neru à u Mediterraniu cù un trenu d'alta velocità.
U tempu di viaghju trà ANKARA-KONYA SCURT
Dichjarà chì aumenteranu i servizii di treni à alta velocità di Konya à a fine di ferraghju, Elvan hà dichjaratu ch'elli metteranu in opera un novu trenu, chì sti treni ponu accelerà finu à 325 chilometri, cusì u tempu di viaghju trà Ankara è Konya serà. accurtatu ancu di più.
Enfatizendu chì per una linea di treni à alta velocità da Ankara à Istanbul cù un tempu di viaghju di 1 ora è 15 minuti, u studiu di fattibilità di a sezione di 280 chilometri da Sincan à Köseköy hè statu realizatu, "Stu trenu d'alta velocità hè un pocu più di 350. Puderà accelerà, è pare una quantità d'investimentu di fattibilità di circa 4,5-5 miliardi di dollari. Dopu avemu dettu chì vulemu realizà questu in u quadru di u mudellu di build-operate-trasferimentu, parechje cumpagnie ci anu dumandatu. In questu cuntestu, vulemu implementà cù u mudellu build-operate-transfer. Di sicuru, deve avè un pretendente, hè u nostru sine qua non per noi. Avemu intensificatu u nostru travagliu ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*