U prughjettu di a ferrovia Çorum hè stata inclusa in u prugramma 2015

U prughjettu di a ferrovia di Çorum hè stata inclusa in u prugramma 2015: i deputati di u Partitu AK Çorum Salim Uslu, Cahit Bağcı è Murat Yıldırım anu datu a bona nutizia chì u prughjettu di a ferrovia, chì Çorum avia bramatu dapoi anni, hè intrutu in u prugramma d'investimentu 2015.
In a dichjarazione di stampa scritta cumuna di i deputati Uslu, Bağcı è Yıldırım, hè statu ricurdatu chì u prugramma d'investimentu 2015 preparatu da u Ministeru di u Sviluppu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale, 4 rotte novi ligati à a rete ferroviaria sò state incluse in u prugramma d'investimentu. , unu di i quali era a linea Kırıkkale-Çorum-Samsun. .
In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì una appropriazione di 10 milioni di lire hè stata attribuita per i servizii di l'ingegneria è u prughjettu di l'applicazione di l'investimentu in u prugramma è chì i travaglii sò previsti per esse cumpletati in 2 anni, hè stata nutata:
"Quelli chì ùn anu pussutu truvà una parolla per dì nantu à i servizii è e pulitiche di u Partitu AK, anu ricursu à ignurà è disprezzà a pulitica di Çorum di u Partitu AK per difamà, discredità è minà a fiducia di a nazione in i pulitici, è in quantu à a ferrovia. , anu fattu dichjarazioni cum'è "micca in u 2023, nè ancu in i miri di 2035". Oghje hè un ghjornu chì si vergognanu è noi, chì avemu sempre aduttatu u principiu di rende contu à u publicu è di dì a verità, ci rallegramu cù a nostra nazione. Nimu ùn puderà dannà u forte ligame chì a nostra nazione hà stabilitu cù u Partitu AK ".
In a dichjarazione, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Ahmet Davutoğlu, u ministru di i trasporti, l'affari marittimi è a cumunicazione Lütfi Elvan, u ministru di u sviluppu Cevdet Yılmaz, u sottusegretariu di u primu ministru Kemal Madenoğlu, in u prucessu di risolve u prublema più impurtante di a cità, Nutendu chì u sottusegretariu di u Ministeru di a Comunicazione è a Comunicazione Feridun Bilgin, u sottusegretariu di u Ministeru di u Sviluppu Cüneyt Düzyol è u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman in nome di Çorum, ringraziamenti infiniti sò datu, aghjustendu chì "L'inclusione di a ferrovia in u prugramma d'investimentu hè senza dubbitu per e nostre pruvince di Amasya, Tokat, Sinop, Ordu è Giresun è ancu di Çorum. Hè di grande impurtanza è creerà una grande eccitazione è gioia ancu in queste pruvince ".
In riferimentu ancu à u valore aghjuntu chì u prughjettu aghjunghje à a reta cummerciale di Çorum, a dichjarazione hà dettu: "Çorum è Turchia ghjunghjeranu i so obiettivi di 2023 assai più facilmente. Cù u cumpletu di l'investimentu ferroviariu, Çorum diventerà una basa di produzzione è d'esportazione in pocu tempu è a so parte in l'esportazioni di u nostru paese ghjunghjerà facilmente u 2 per centu miratu. Çorum hà stu putenziale. Annunziamu à u publicu chì sustenemu ogni travagliu è sforzu chì attiverà stu putenziale. Felicitazioni ". l'espressioni sò state usate.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*