Tramway in Samsun hè carricu per i passageri di più di 65 anni

Tram in Samsun hè incaricatu per i passageri di più di 65 anni: In i 2015 punti di l'agenda di a 1a sessione di a 2a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Samsun in ghjennaghju 12, una decisione hè stata presa chì hà disturbatu i citadini di Samsun di più di 65 anni.
I 2015 punti di l'agenda di a 1a sessione di a 2a riunione di l'Assemblea Municipale Metropolitana di Samsun in ghjennaghju 12 sò stati trasferiti à l'assemblea passendu per a cumissioni sottu a presidenza di Turan Çakır, u Vicepresidente di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana.
12 punti sò stati discututi in a riunione di a cumissioni tenuta in a Sala di Reunione di l'Assemblea di u Palazzu Metropolitanu di Samsun.
A pruposta di u Dipartimentu di a Pianificazione di u Trasportu è u Sistema Ferroviariu, chì era nantu à l'agenda, datata u 05 di ghjennaghju di u 2015 è numerata 1, per cuncede u dirittu di operare un autobus publicu privatu à Samulaş A.Ş. hè stata presentata. È hè statu accettatu.
Tuttavia, e dumande di Sefer Arlı ùn sò micca limitate à l'autobus. Dopu à u discorsu di Sefer Arlı nantu à a seria perdita di Samunlaş, hè statu accettatu chì a quota di 38 per centu di a municipalità metropolitana di Samsun in i rivenuti di Samulaş deve esse ridutta à u 30 per centu. Inoltre, Arlı hà fattu un discorsu nantu à u dirittu di u viaghju liberu datu à l'anziani di più di 65 anni, nutendu chì certi citadini viaghjanu inutilmente perchè hè liberu. Inoltre, in i discorsi, "Ci sò persone chì venenu è vanu da Atakum. per pricà in a Grande Moschea ! Hè statu spiegatu cù l'esempiu di questu è hà dumandatu chì i citadini di più di 65 anni sò incaricati di 'HALF CHARGE' per riduce i danni à Samulaş, è questu hè statu accettatu.
Questu articulu, chì vene à u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Samsun u venneri, hè cunsideratu cum'è passatu cù i voti di u Partitu AK, chì cuntrolla u cunsigliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*