A ferrovia di Çorum averà 2 linee

A ferrovia di Çorum averà 2 linee: u deputatu di u Partitu AK Salim Uslu hà dettu: "I prudutti pruduciuti in Russia saranu spediti per mare da u Mari Neru à Samsun, è dopu in trenu via Çorum à u portu di Mersin in u Mediterraniu. "Questu farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di Çorum", disse, aghjustendu chì u prughjettu di a ferrovia ùn deve esse vistu cum'è "solu un trenu chì passa per Çorum".
U Capu Amministrativu di TBMM è u Diputatu di u Partitu AK Çorum Salim Uslu hà fattu una visita di felicitazione à u presidente Genç MÜSİAD, Alper Tığlı, chì hà rinnuvatu a so fiducia in l'assemblea generale tenuta u weekend.
Uslu, chì hà visitatu MÜSİAD Çorum Branch, accumpagnatu da u presidente provinciale di u Partitu AK Rumi Bekiroğlu, u presidente di u Distrettu Centrale Yaşar Anaç è u presidente di l'Assemblea Generale Provinciale Halil İbrahim Kaya, hà dettu: "L'imprenditorialità di i ghjovani amichi ci incoraggia. A ghjuventù è u futuru di Turchia sò più brillanti. "Nimu ùn hè senza speranza per u so avvene", disse.
Nutendu chì era u presidente di u cunsigliu à u primu cungressu di MÜSİAD, Uslu hà dettu u seguente in u so discorsu:
"Per a prima volta in Turchia, un travagliadore hà participatu à l'assemblea generale di una urganizazione patronale. Avemu diventatu cumpagni cù MÜSİAD u 28 di ferraghju. Avemu passatu tempi assai difficiuli. Ma avemu lasciatu tuttu questu daretu avà.
MÜSİAD hà un rolu impurtante in Turchia. Rapprisenta a capitale anatolia. Strutture chì rapprisentanu a capitale anatolia anu più putere di cambià u paese. Perchè ci hè un sensu di fiducia in sè stessu in a capitale anatolia. A capitale d'Istanbul ùn hà micca partitu da a Turchia durante u periodu di occupazione, chì era u ghjornu più difficiule di Turchia. Quandu hà dumandatu s'ellu era interessi naziunali o i so interessi, hà preferitu i so interessi.
Avemu bisognu di strutture chì sò preoccupati di u futuru di Turchia. MÜSİAD hè u pioniere di questi. TÜSİAD hà da cessà di vede si cum'è u pioniere di a grande capitale è evoluzione in una nova comprensione chì abbraccia a capitale anatolia. Dapoi ch'ellu ùn pudia caccià sta struttura, strutture cum'è MÜSİAD sò stati furmati. L'aumentu di u numeru di l'associazioni di l'affari hà acceleratu l'ecunumia turca. I studii di R&D è di l'innuvazione anu ghjucatu un rolu dominante in l'agenda di l'affari.
A capitale anatolica hà sempre preferitu u cambiamentu è a trasfurmazioni. Avemu da cuntinuà sta cuuperazione per u futuru puliticu di u paese. Ognunu deve cuntribuisce à l'avvene di u paese cù i so mezi è capacità. U slogan di a pulitica di manca "Ùn ci hè micca salvezza solu, manghja tutti inseme o nimu di noi" hè un slogan assai currettu. Semu tutti nantu à sta nave. Dunque, duvemu tutti inseme per scopu di salvezza generale. U mondu ùn s'hè ancu ricuperatu da l'impattu di a crisa globale. Ci hè sempre bisognu di pulitiche orientate à e persone.
Çorum hà ricevutu investimenti significativi chì ùn ponu esse paragunati cù e pruvince circundante. A ferrovia averà 2 linee. Una di e linee serà per u trenu d'alta veloce è l'altru serà per u trasportu di merchenzie. Cù u prughjettu "feritren", chì hè stata creata cumminendu u "ferry" di u battellu cù u trenu, i prudutti pruduciuti in Russia saranu spediti per mare da u Mari Neru à Samsun, è dopu in trenu à Mersin Port in u Mediterraniu. via Çorum. Questu ferà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di Çorum. Ùn pudemu micca vede stu prughjettu cum'è "solu un trenu passava per Çorum". "Fighjendu e pruvince circundanti è sottovalutà u travagliu fattu ùn ci farà micca bè è male".

 
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*