E vitture autònuma da esse testate nantu à l'autostrada in Germania

E vitture autònuma seranu testate nantu à l'autostrada in Germania: Mentre chì parechji paesi sò prudenti annantu à u prucessu di sviluppu di e vitture autònuma, a Germania piglia un approcciu sfarente. U guvernu tedescu, chì hà da rivisione l'autostrada A9 in u statu di Baviera, permetterà sta strada per esse utilizata per teste di vitture autònuma. Cù questu approcciu incuragisce, u guvernu tedescu hà per scopu di purtà a so pusizione di punta in l'industria di l'automobile in u futuru.
L'altri guverni sò attenti à i vitture autoguidati, in particulare per a sicurezza di guida è ragioni legali. Ancu l'Alimagna, chì hè trà i firmatarii di a Cunvenzione di u trafficu stradale di Vienna 1968, appruva chì e vitture deve esse sottu à u cuntrollu permanente di u cunduttore; Cù un regulamentu fattu in a cunvenzione l'annu passatu, questu requisitu per i vitture senza cunduttore hè statu eliminatu.
Grazie à questu cambiamentu, l'ostaculi à a prova di a Germania di vitture autònuma nantu à l'autostrada sò stati eliminati. In u quadru di u prughjettu chjamatu "Autostrada Digitale", hè previstu di equipà l'autostrada cù caratteristiche tecnologiche chì permettenu a cumunicazione trà e vitture è trà a strada è a vittura. Queste caratteristiche tecnulogiche seranu piazzate in altre strade in u paese dopu à l'autostrada A9 bavarese.
U Ministru di i Trasporti tedescu, Alexander Dobrindt, hà dichjaratu chì u so paese hà da ripiglià dinò a dirigenza di l'industria di l'automobile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*