U cumpagnu di u so babbu hà donatu sacchetti di paglia di 60 anni à u museu

U cumpagnu di viaghju di u so babbu hà donatu sacchetti di vimini di 60 anni à u museu: Müşerref Demirkaya Kaban, chì vive in Istanbul, hà consegnatu dui sacchetti di vimini di 60 anni, chì u babbu hà utilizatu quandu era un travagliadore ferroviariu, à a Direzzione di a Stazione Bandırma. per esse mostratu à u Museu è a Galeria d'Arte di Izmir di TCDD.
In a so dichjarazione à u currispundente AA, Kaban hà dettu ch'elli avianu tenutu i dui sacchetti di vimini ereditati da u so babbu, Musa Kazım Demirkaya, chì hà travagliatu in TCDD in a linea Bandırma-İzmir trà 1952 è 1972, per anni.
Esprimendu chì i sacchetti, chì mantenenu viva a memoria di u babbu è li ricordanu di i tempi antichi, eranu cum'è cumpagni di u persunale di TCDD per un tempu, Kaban hà dettu: "A mo mamma preparava sta borsa per u mo babbu prima di u viaghju. Mi rende assai felice chì sti articuli storichi seranu esposti in un museu. Sò più in pace avà. Hè un grande ghjornu per mè. "I sposi è i figlioli di u persunale ferroviariu si ricordanu di u so passatu cun questi", disse.
Kaban l'ha consegnatu à u subdirector di Bandırma Station Önder Akbaş è u so deputatu Ahmet Akdağ per esse mandatu à u Museu è a Galeria d'Arte di Izmir di TCDD.
Akdağ hà dichjaratu chì in quelli anni, u persunale chì travaglia in TCDD hà messu l'alimentu, stufa d'alcohol, vestiti è altri materiali in questi sacchetti chì anu utilizatu nantu à e strade, è chì mandavanu i sacchetti affidati à Izmir u più prestu pussibule.
Akbaş hà ancu ringraziatu Kaban è hà dettu: "A vostra sensibilità per portà sti sacchetti à noi invece di scaccià in a basura è di portà à a storia in u nostru museu hè estremamente impurtante. "Pensu chì questi materiali, chì sò diventati a storia, seranu impurtanti per u ghjovanu persunale chì travaglia in TCDD per vede e cundizioni di quelli ghjorni è li darà l'entusiasmu per travaglià", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*