Ponte di Pietra Storicu Registratu in Arapgir

Ponte di Pietra Storicu Registratu in Arapgir: U Ponte di Pietra, chì si trova in i cunfini di u Distrettu di Suceyin in Arapgir è hè unu di i più antichi monumenti storichi di a regione, hè statu registratu da a Direzzione Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale Sivas.
A causa di e cundizioni naturali, l'artefattu storicu, chì hè statu distruttu ghjornu per ghjornu, ùn pò micca esse restauratu perchè ùn pudia micca esse registratu. Dopu à l'applicazione di a municipalità di Arapgir, u rapportu, chì hè statu preparatu in u risultatu di ispezioni in situ da e squadre di esperti affiliate à a Direzzione Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale Sivas, hè statu esaminatu da u cunsigliu è u ponte storicu hè statu registratu cum'è 1u. Custruzzione di u gruppu cù a decisione di u Cunsigliu Regiunale.
Mentre hè dichjaratu chì u ponte appartene à u periodu rumanu in quantu à u stilu architettonicu, a tecnica di custruzzione è i materiali utilizati, hè cunnisciutu chì a lunghezza di u ponte hè 19 metri, a so altezza hè 14 metri, l'arcu hè 14 metri. è l'altezza di l'arcu hè 8 metri. Mentre era statu dichjaratu in u rapportu chì e petre nantu à i pulleys in i dui lati di u ponte storicu sò stati versati è chì e petre tagliate brutte è u mortar di khorasan sò stati utilizati in a so custruzzione, hè statu ancu dichjaratu in u rapportu chì u ponte di petra deve esse riparatu. urgente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*