70 mila veiculi passeranu per u Tunnel Eurasia per ghjornu

70 Milla Veiculi Passaranu Per u Tunnel Eurasia ogni ghjornu: Dopu à u Ponte di u Bosforu, u Ponte Fatih Sultan Mehmet è Marmaray, u Ponte Yavuz Sultan Selim è u Tunnel Eurasia hà iniziatu.
Unu di i prughjetti chì prova à unisce i dui lati di Istanbul hè vicinu à a so fine.
Un novu prughjettu intercontinentale hè realizatu per truvà una soluzione à u trafficu di veiculi pisanti causatu da u crescente numeru di veiculi è a pupulazione di Istanbul. U prughjettu, realizatu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali (AYGM-Anticamente DLH), custarà 285 miliardi 121 milioni 960 mila dollari americani, utilizendu 1 milioni 245 mila dollari di equità è 121 milioni di dollari. di prestiti. U tempu di cumpiimentu di u prugettu hè statu di 55 mesi. Per 24 anni è 5 mesi, Avrasya Tüneli İşletme İnşaat ve Yatırım A.Ş. U tunnellu serà operatu da u ministeru è serà trasmissu à u ministeru à a fine di u periodu.
Hè stata sottolineata chì in u scopu di u prugettu, u ministeru guarantisci circa 68 mila passaghji di veiculi per ghjornu. Hè statu dichjaratu chì a vitezza massima di u tunnel, chì serà di dui piani, hè 70 km / h è a vitezza minima hè 20 km / h. In casu di trafficu sottu à a velocità minima, l'ingressu di u veiculu in u tunnel serà impeditu finu à chì u trafficu hè allevatu. Hè previstu chì u trafficu di i veiculi di ogni ghjornu serà intornu à 130 mila assindu nantu à u regime un annu dopu à l'iniziu di l'operazione.
A machina di scavi di tunnel, chì hè a seconda in u mondu cù una pressione operativa di 11 bar, hè aduprata in u prugettu. A macchina di scavà di u tunnel, chì avanza 8-10 metri per ghjornu, andarà 110 metri sottu à a terra.
Un seminariu detallatu hè statu datu à i studienti durante u Viaghju Tecnicu di u Tunnel Eurasia urganizatu da a Filiale di TEKDER Istanbul, sustinutu da a Presidenza per i Turchi à l'Estero è e Comunità Relative, cum'è parte di u "Sviluppu Prufessiunale di Studenti Internaziunali in u Prughjettu di Istanbul". Duranti u seminariu, 30 studienti lucali è internaziunali anu ricevutu infurmazioni dumandendu dumande à l'autorità nantu à i sugetti chì eranu curiosi. Dopu à u seminariu, u situ di custruzzione hè statu visitatu è l'attrezzi tecnichi è l'equipaggiu sò stati introdutti in situ. Dopu à abbandunà a zona di visita, a cena hè stata manghjata cù i studienti è u viaghju hè finitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*