Notizie di treni d'alta velocità da u Ministru Elvan à 5 cità

Notizie di treni d'alta velocità da u Ministru Elvan à 5 cità: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan hà datu una bona nutizia à i treni d'alta velocità à Antalya, Konya, Aksaray, Nevşehir è Kayseri.
Parlendu à u Cungressu Ordinariu Provinciale di u Partitu AK Antalya tenutu in Kepez Turgut Özal Sports Hall, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan hà dettu chì anu dettu ch'elli anu da luttà contr'à i pruibizioni, a miseria è a corruzzione in u so modu. Nutendu chì si stanu luttendu cù pruibizioni in ogni campu, u Ministru Elvan hà dettu: "U veru sensu di statu suciale in Turchia hà postu u Partitu AK in u putere. Ùn avemu lasciatu nimu di i nostri fratelli oppressi solu o solu. Avemu fattu sviluppi assai impurtanti in questu campu in u periodu di 12 anni. Tagliamu quelli tubi. Cù u tagliu di i manichi, l'investimenti aumentanu. L'ecunumia boomed. U paese hè stabilizatu. Da avà, continuerà à cresce, cresce è diventa più forte sottu a guida di u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu ".
Nutendu chì Antalya hà ricivutu 12 quadrilioni è 3 milioni d'investimenti in u campu di u trasportu in l'ultimi 100 anni, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan hà dettu: "Hè ricevutu un investimentu di 2.14 miliardi di dollari per l'autostrade. Averaghju una bona nutizia per Antalya. Antalya hà da cuntinuà à sviluppà è cresce in u campu di u trasportu. Cù l'investimenti, Antalya hè cresciutu duie volte più veloce di Turchia è continuerà à fà. U prughjettu più impurtante per Antalya hè a strada di treni d'alta velocità turistica, a nostra linea da Antalya à Konya, Aksaray, Nevşehir, è da quì à Kayseri. Stu mese, andemu in offerta per u prughjettu di l'applicazione. Accelerarà sin'à 200 chilometri per ora. Cumincià à scavà à a fine di u 2015. Serà cunnessu cù Antalya, Konya, Aksaray, Nevşehir è Kayseri per ferrovia. "Questu hè unu di i nostri prughjetti", disse.
Nutendu chì u travagliu nantu à a linea di treni d'alta velocità chì unisce Antalya à Eskişehir-Istanbul-Bursa è altre pruvince hè statu finitu, u Ministru Elvan hà dettu: "Inizieremu a custruzzione di stu prughjettu in a perspettiva di u 2023. Questu serà unu di i nostri prughjetti priurità. Facemu ancu questu, perchè per Turchia, perchè per Antalya ", disse.
Fornendu infurmazioni nantu à u terzu prughjettu impurtante per Antalya, u Ministru Elvan hà dettu: "U nostru terzu prughjettu impurtante hè a linea di tram chì ghjunghje à u centru di a cità in l'aeroportu di Antalya. Cum'è un ministeru, custruiremu l'infrastruttura di a linea di 18 chilometri. I set è stazioni seranu custruiti da a Municipalità Metropolitana. In cuuperazione, u ministeru realizà stu prughjettu. Aumenteremu stu prughjettu in 2016 ", disse.
Esprimendu chì anu prughjetti impurtanti à u puntu di l'autostrade, u Ministru Elvan hà dettu:
"Cullegheremu Antalya à Alanya per autostrada. Avemu da principià u prugettu in 2015. A persona chì parte da Antalya ùn sarà micca appiccicatu à e luci. Andemu fora à l'offerta quist'annu cù u mudellu build-operate-trasferimentu. Prughjettu di l'autostrada chì cunnessa Antalya à İzmir. A realizaremu in a perspettiva di u 2023. Anderemu in offerta micca in 2015, ma in l'anni dopu. A faremu prima di u 2023. Antalya hè a linea chì unisce Alanya, Gazipaşa à Mersin, è ci sò 23 tunnelli nantu à sta linea. Avemu finitu a maiò parte di questu. A 50 chilometri di distanza. In u 2016, culligaremu a seccione di 50 km cù tunnellati. Purteremu Antalya cun Mersin. Avemu un prughjettu di strada divisu da Kumluca à Finike è Kaş Kalkan. U travagliu di u prughjettu hè per esse cumpletu. Facemu una strada divisa. Andemu in offerta per e rùbbriche finite. Facemu a strada Elmalı-Kaş. Avemu datu l'istruzzioni. Avemu da ricustruisce quella strada da cima à fondu ".
TÜREL, "POCA PIÙ TEMPU D'AFFARI"
In u so discorsu, u sindaco metropolitanu di Antalya Menderes Türel hà dichjaratu chì i cungressi di u Partitu AK eranu cum'è una festa. Nutendu chì ci era un rinnuvamentu in i cungressi di u Partitu AK, Türel hà dettu: "In i nostri cungressi, e sedie ùn volenu micca in l'aria cum'è congressi d'altri.I nostri cungressi sò cungressi d'abbracci. Meno parlà hè più, pruduciamu serviziu in Antalya. Qualchissia farà scherzi. Qualunque cosa facenu, pruduciaremu un serviziu. Sapenu assai bè chì u bastimentu di furmagliu ùn correrà. L'architetti di u sistema ferroviariu di l'Expo 2016, u Ministru Elvan, u Ministru Eker è u Ministru Çavuşoğlu sò trà noi. Dichjarà chì oghje ùn hè micca una fine, ma un principiu, Türel hà dettu: "Köse hè l'annunziu di un novu principiu. Ùn hè pussibile per tutti d’avè un presidente cusì provinciale. Hè sempre u servitore di sta causa. Tutti i nostri compiti sò orizontali. L'unica cosa chì hè verticale hè a presidenza generale.
Dichjarà chì u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu ùn puderia micca assistisce à u cungressu per via di u so prugramma in Francia, Türel hà dettu chì u cumpurtamentu fattu in nome di l'Islam ùn hè micca cumpletu cù l'Islam.
KÖSE, "AVEREMU PIÙ SUCCESSU SUCCESSO"
L'ex presidente di a pruvincia di AK Party Antalya, Mustafa Köse, hà dichjaratu chì i cungressi eranu i ghjorni di festa di l'urganisazioni è hà dettu chì anu ottenutu un grande successu in u periodu passatu. Nutendu chì anu ghjuntu à 225 mila membri in Antalya, Köse hà dettu: "Vogliu chì dà u sustegnu chì m'hà datu à Rıza Sümer, chì trasmetteraghju. Averemu un grande successu. Eru fieru di marchjà cun voi durante a mo presidenza provinciale di 4 anni. Vogliu successu à quelli chì piglianu a carica in u futuru ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*