Prestitu di 68 milioni di dollari da a Cina per un prughjettu di ferrovia in Tadjikistan

Prestitu di $ 68 milioni da a Cina per u prughjettu di a ferrovia in Tadjikistan: U Bancu d'Esportazione è Importazione di a Cina furnisce un supportu di prestitu per i prughjetti impurtanti di u Tadjikistan. L'accordi di prestitu firmati trà a Cina è u Tadjikistan sò stati appruvati da a camera bassa di u Parlamentu Tadjikistan, Majlis-i Nameyondogan. U Bancu di a Cina furnisce un prestitu à pocu interessi di $ 68 milioni per u prughjettu di a ferrovia in Tadjikistan è $ 88 milioni per a Fabbrica d'Aluminium Tajik, u stabilimentu industriale più impurtante di u paese.
Primu Vice Ministru di Finanzi di Tadjikistan Camoliddin Nuraliyev hà infurmatu à i diputati nantu à u prughjettu di a ferrovia Dushanbe-Kurgantepe. Dichjarà chì stu prughjettu alleviarà u paese di prublemi di trasportu in una misura significativa, u Vice Ministru hà dettu chì uniscerà e regioni cintrali è miridiunali di u Tadjikistan. 40,7 tunnel è 3 ponti seranu custruiti nantu à a strada ferroviaria di 11 chilometri. U costu tutale di u prugettu hè di 72 milioni di dollari. $ 68 milioni di questu seranu cuparti da un prestitu cinese.
U Vice-Ministru Nuraliyev hà nutatu chì un budgetu di 125 milioni di dollari hè necessariu per i novi impianti di produzzione previsti per esse custruitu in a Fabbrica d'Aluminium Tadjikistan, chì hè a più grande facilità industriale in u paese. Ufficiale Tajik hà dichjaratu ch'elli vulianu finanzià 88 milioni di dollari di questu cun un prestitu scontu cum'è u risultatu di l'accordu firmatu cù u Bancu di l'Esportazione è l'Importazione di Cina, è hà dettu chì i prughjetti sò impurtanti. U Vice-Ministru Nuraliyev hà dichjaratu chì i dui prestiti seranu pagati cù i rivenuti di l'amministrazioni statali citate è ùn ponenu micca risicu per u budget statali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*